مدیرکل مدیریت بحران استان در کارگروه انرژی:

همکاری تمام دستگاه ها برای عبور از شرایط ناترازی انرژی ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در چهارمین نشست کارگروه انرژی در سال 1402، بر همکاری تمام دستگاه ها برای عبور از شرایط ناترازی انرژی تاکید کرد.

محمدعلی ملک زاده با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر افزایش بهره وری و مصرف بهینه انرژی ادامه داد: رویکرد بخش صنایع، کشاورزی، تجاری و خانگی باید به سمت افزایش بهره وری از انرژی باشد تا توازن لازم بین تولید و مصرف انرژی صورت گیرد.
دبیر کارگروه انرژی استان با قدردانی از همکاری صنایع و کشاورزان استان با شرکت های توزیع و برق منطقه ای اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا با تعامل و همکاری کشاورزان، مدیران بخش صنعت و معدن و دستگاه های دولتی، مصرف انرژی مدیریت شده و مشکلی در ارائه خدمات به مردم نداشته باشیم.

وی استفاده از مولد های برق دستگاه ها در ساعات پرمصرف برق را یکی دیگر از راهکارهای  همکاری با کارگروه انرژی دانست و افزود: داشتن مولد های اضطراری برق در دستگاه ها یک امر پدافندی است که نیاز است مدیران نسبت به این امر اقدام کنند.
ملک زاده همچنین به استاندارد سازی مصارف در بخش تولید تاکید کرد و افزود: اگر تولید کنندگان بر اساس آیین نامه های استاندارد تولید کنند ، بخش عمده ای از مشکلات در بخش ناترازی انرژی مرتفع خواهد شد.
در این نشست مدیران بخش تولید و توزیع برق گزارشی از اقدامات مدیریت مصرف ارائه کردند.
مدیران بخش صنعت و کشاورزی نیز در این نشست برنامه های خود را جهت مدیریت مصرف و افزایش بهره وری در بخش تولید ارائه کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات