معاون استاندار :

نگاه به اعتبارات در بحران باید پیشگیرانه باشد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت بحران اظهار داشت: نگاه به هزینه کرد اعتبارات مدیریت بحران در استان باید با رویکرد پیشگیرانه باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسین پارسائیان اظهار داشت: یکی از رسالت های دستگاه ها موضوع مدیریت بحران است که در بخش های پیشگیری، مقابله و بازسازی و بازتوانی تقسیم می شود و حوزه پیشگیری از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: منابع انسانی دستگاه ها باید به ماموریت های خود در مراحل مدیریت بحران آشنا بوده و در شرایط اضطراری در کوتاه ترین زمان اقدامات مقابله ای را تحت مدیریت واحد انجام دهند که برای رسیدن به این جایگاه آموزش و برگزاری مانور و تمرین ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد نیز در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات این اداره کل جهت بازسازی خسارت های سیل و سرما زدگی سال گذشته ارائه کرد.

محمدعلی ملک زاده همچنین از تهیه دو برنامه استانی به منظور ساماندهی و آمادگی دستگاه ها در حوزه کاهش خطر و آمادگی و پاسخ بر اساس برنامه ملی خبر داد و اظهار داشت : این برنامه ها با نگاه به اسناد بالا دستی و ظرفیت های موجود استانی تدوین می گردد و موجب ارتقا سطح ایمنی شهرها و روستاها در برابر مخاطرات طبیعی است.

وی همچنین از اجرای طرح مدیریت دانش حوزه خشکسالی به محوریت استان یزد و با حضور تعدادی از استانها خبر داد و از همکاری ادارات تحت نظر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی قدردانی کرد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات