نقش تاثیرگذار رسانه ملی در پشتیبانی و معرفی هنرمندان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت رسانه ملی نقش تاثیرگذاری در پشتیبانی و معرفی هنرمندان به جامعه هنری دارد.

دکتر احمد پهلوانیان در حاشیه اکران فیلم های منتخب نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در گفتگو با خبرنگار جشنواره با اشاره به اینکه در حوزه ي هنر، صدا و سيما بايد نقش حامي ، پشتيبان و معرف داشته باشد اظهار داشت: بسياري از هنرمندان ما نياز دارند به جامعه هنري معرفي و حمايت شوند.
وی افزود: عملكرد صدا و سيماي مرکز يزد در اين حوزه قابل دفاع است؛ در معرفي تئاتر، نمايش و ديگر هنرها كه به جرعت مي توانم بگويم در كل كشور بي سابقه بوده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه رسانه ملی هيچ تعهدي در برابر برگزاری جشنواره ها ندارد، خاطرنشان کرد با این اوصاف هميشه همكاران صداوسيما در جشنواره ها مستقر هستند و به بهترين شكل این رویدادهای فرهنگی را پوشش مي دهند.
دکتر پهلوانیان با بیان اینکه پخش فيلم هاي جوانان و ديده شدن آثارشان مي تواند بستر مناسبي براي معرفي هنرمندان باشد افزود: در اقدامي بزرگ ترين مستند سازان كشور را به عنوان شوراي طرح و برنامه ي مستند سيماي استان ها به يزد دعوت كرديم و از هنرمندان خواستيم كه طرح هاي خود را به اين شورا ارائه دهند و همين زمينه اي شد تا از بين ٢٥ اثر ٣ اثر مصوب و ساخته شوند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات