تقدير رئيس سازمان مديريت بحران كشور از مديركل مديريت بحران استان

محمدحسن نامی دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور با اهدای لوح سپاس به محمد علي ملك زاده مدیرکل مدیریت بحران استان يزد از حضور اداره كل و درخشش شركت هاي دانش بنيان استان يزد در رویداد بين المللي مديريت بحران ايران قوي 1402 تقدیر کرد.

در این لوح آمده:

برادر ارجمند، جناب آقای محمد علی ملک زاده
مدیر کل محترم مدیریت بحران استانداری یزد
سلام علیکم
پس از حمد و ثنای الهی و درود و صلوات بر پیام آور خوبی ها حضرت محمد مصطفی(ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان، نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گوهر ارزنده در این برهه به مردم فهیم و ولایتمدار ایران عطا شده و خدمتگزاری در این نظام مقدس با هدف رضایت حضرت باریتعالی و خدمت به همنوعان عبادتی به غایت ثمین و ارزنده است.

بدینوسیله به پاس قدردانی از فعالیت های مثمر و زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکاران انقلابی تان در دولت مردمی ایران قوی، در دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی۱۴۰۲، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.
ان شاالله در پرتو عنایات حق تعالی و در ظل توجهات حضرت بقیه الله(عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) در راه خدمت به میهن اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی موید و منصور باشید و با تدبیر و تعمق در رشد و توسعه دانش و فناوری افق روشنی را در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور پدیدار نمایید.
محمد حسن نامی
دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور و رئیس رویداد و سازمان مدیریت بحران کشور

گفتنی است اداره کل مدیریت بحران استان یزد با حضور در دومين رویداد بين المللي مدیریت بحران ایران قوی 1402 که هفته قبل در مصلاي امام خميني (ره) تهران برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیریت بحران استان، دستاوردهای شرکت های دانش بنیان یزدی را در زمینه کاهش مخاطرات طبیعی ارائه کرد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات