دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید:

با بهره گیری از زبان هنر می توانیم ضریب تلفات را در حوادث بحرانی به حداقل برسانیم

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: اعتقادمان بر این است که با بهره گیری از زبان هنر می توانیم ضریب تلفات را در حوادث بحرانی به حداقل برسانیم.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد به نقل از کمیته خبری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید، هادی هادی نسب در مراسم اختتامیه جشنواره با اشاره به لزوم آموزش آحاد مردم با بحران های مختلف و راههای مقابله با آن گفت: آموزش غیرمستقیم در قالب تهیه فیلم و عکس و بهره گیری از زبان هنر مطمئناً تاثیرگذاری بیشتری دارد.
 وی با اشاره به اینکه دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید از مردادماه 96 فعالیت خود را آغاز کرد گفت: در مدت برگزاری جشنواره 694 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت با نظر هیئت انتخاب 44 اثر بعنوان آثار منتخب جشنواره به مرحله داوری راه یافتند.
دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید پرداختن به موضوع بحران را نیاز امروز جامعه دانست و  اظهار امیدواری کرد این جشنواره در سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.
 هادی هادی نسب اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با برگزاری این جشنواره آمادگی مقابله با بحران را در مردم بالاببریم تا بخاطر وقوع زلزله ای کوچک آشفتگی در جامعه ایجاد نشود.
وی در ادامه سخنان خود به برنامه های برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید اشاره کرد و گفت تشکیل سه کارگاه آموزشی برای هنرمندان فیلم ساز، راه اندازی سینمای سیار روستایی برای آگاه سازی مردم روستا با موضوع بحران و اکران فیلم های منتخب جشنواره از برنامه هایی بود که در مدت سه روز در شهر جهانی یزد به اجرا در آمد و در نوع خود بی نظیر بود.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات