مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

انتظار مردم در ناترازی برق، برخورد با واحدهای پرمصرف است

مديركل مديريت بحران استان در جلسه اضطراری کارگروه انرژی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق اظهار داشت: مردم در بخش های خانگی، خدمات، کشاورزی و صنعت انتظار دارند با واحدهایی که خارج از استاندارد برق مصرف می کنند برخورد شود.

محمدعلی ملک زاده با اشاره به همراهی خوب صنایع جهت عبور از وضعیت ناترازی انرژی اظهار داشت: قطع برق خانگی خط قرمز دولت است و نیاز است شرکت توزیع برق برنامه ای برای شرایط اضطرار ارائه نماید تا در وضعیت بحرانی قطعی خانگی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: بر اساس گزارش های شرکت توزیع برق بیش‌از 30 درصد مشترکین خانگی با کاهش مصرف، از مشوق های این شرکت بهره مند شدند که نشان از دغدغه مندی مردم شریف استان یزد در حوزه انرژی است.
مديركل مديريت بحران استان، در این جلسه از اقدامات حوزه تولید و توزیع برق در جهت پایدار نمودن شبکه برق و جلوگیری از خاموشی  قدردانی کرد و گفت: با تعامل، همکاری و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی در همه حوزه ها از جمله برق ،مسائل و مشکلات را دنبال خواهیم کرد تا مردم شریف  دغدغه ای نداشته باشند.
محمد علي ملك زاده در ادامه گفت: امروزه مهم‌ترین دغدغه در بحث مدیریت بحران توجه به ۲ نکته تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است و ما به‌عنوان متولی بحران استان باید سطح تاب آوری جامعه را ارتقا دهیم.
وي خاطرنشان کرد: از همشهريان عزيز تقاضا داريم که تا حد ممکن عنایت ویژه‌ای به صرفه‌جویی در مصرف برق داشته باشند و شركت توريع برق هم ميبايست ضمن حضور در میدان ، تا آنجا که می‌تواند مدیریت لازم را برای کاهش قطعی‌های برق داشته باشد.
مديركل مديريت بحران استان در پايان گفت: شركت توزيع برق در اولين فرصت سناريوي مديريت اضطراري برق را ارائه نمايد تا در صورت لزوم اطلاع رساني به موقع و سريع انجام شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات