مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

استان یزد در زمینه آموزش مدیریت بحران پیشتاز است

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد در جمع روسا و معاونین جمعیت هلال احمر استان های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد، از پیشتازی استان یزد در زمینه آموزش مدیریت بحران خبر داد‌.

به گزارش روابط عمومی استانداري یزد، هادی هادی نسب در این نشست که در سالن همایش باقر العلوم برگزار شد با خیرمقدم به میهمانان گفت: با پیگیری اداره کل مدیریت بحران استان یزد سند جامع آموزش مدیریت بحران به صورت پایلوت در استان یزد تدوین شد که مورد استقبال وزیر محترم کشور و سازمان مدیریت بحران قرار گرفت.
وی افزود: در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر با همکاری اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و ‌سایر دستگاه ها در زمینه مباحث مرتبط با مدیریت بحران آموزش دیدند.
مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: انتظار داریم جمعیت هلال احمر کشور موضوع آموزش را در استان یزد به صورت ویژه ببینند.
هادی نسب با اشاره به اهمیت موضوع آموزش گفت: در جهان در مباحث پیش بینی و پیشگیری بحران، آموزش حرف اول را می زند و قطعا آموزش در این مسیر راهگشا خواهد بود.
وی به جشنواره ملی فیلم کوتاه امید به عنوان یکی از ظرفیت های آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با هدف آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مدیریت بحران به پیشنهاد و مدیریت استان یزد برگزار شد که با استقبال خوب هنرمندان کشوری روبرو شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در پایان گفت امیدواریم حاصل تلاش در زمینه آموزش به افزایش آمادگی مردم و کاهش خسارات در بحرانها منجر شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات