سیدکاظم جعفری
مدیر هسته گزینش
شماره تماس : 03531112414
محسن عبدالهی
عليرضا رحيميان
محمدحسن  سالاری
رويا دهقان ​​​​​​​
03531112414
03531112536
03531112414
03531112248
١- نظارت بر اجراي كليه مصوبات اعم از بخشنامه ها و دستورالعمل ها و امور محوله از هيأت مركزي و هيأت عالي گزينش و دستگاه ذيربط.
٢- بررسي و اظهار نظر نهايي در موردپذيرش يا عدم پذيرش داوطلبان ورود به دستگاه ها بر اساس قانون گزينش، آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوطه.
٣- نظارت بر فرآيند بررسي و تعيين صلاحيت اخلاقي، اعتقادي و سياسي متقاضيان مشمول قانون قبل از ورود تا مرحله قطعيت داوطلبان اشتغال، مأمورين و منتقلين، بورسيه شدن و انتصاب به پست هاي حساس و خاص، بر اساس ضوابط مصوب و ملاك هاي پذيرش ازجمله: استعلام از مركز اسناد، استعلام از هيأت عالي، مصاحبه و تحقيق، ارزيابي و ساير موارد.
٤- نظارت بر فرآيند رسيدگي به شكايات در مرحله اول تجديد نظر.
٥- شركت در جلسات، گردهمايي ها و برنامه هاي آموزشي هيأت مركزي و هيأت عالي گزينش و ساير مراجع.
٦- راهبري امور مربوط به تشكيل جلسات هسته، ابلاغ آراء به امور اداري، تهيه و تنظيم صورت جلسه و پيگيري مصوبات آن جهت ارائه به هيأت مركزي گزينش.
٧- پيگيري امور مربوط به معرفي، تأييد و صدور احكام انتصاب اعضاي گزينش از طريق دفتر استاندار و هيأت مركزي گزينش.
٨- ايجاد همكاري و هماهنگي لازم با هيأت تخلفات اداري و حراست و ساير مراجع ذي صلاح در امور محوله.
٩- نظارت بر تشكيل بانك منابع اطلاعاتي گزينش در استانداري.
١٠-  نظارت بر امور مربوط به انتخاب مصاحبه گران و محقّقان فصلي.
١١-  راهبري امور مربوط به تأمين مالي و تداركاتي و حق الزحمه نيروهاي فصلي هسته و انعقاد قرارداد با آنان.
١٢-  نظارت بر امور مربوط به ضبط و نگهداري كليه مدارك و پرونده ها با رعايت اصول طبقه بندي اسناد.
١٣-  نظارت بر نحوه تهيه گزارش ها و آمار عملكرد دوره اي هسته جهت ارائه به هيأت مركزي گزينش و بالاترين مقام دستگاه.
١٤-  برنامه ريزي و نظارت در اجراي اتوماسيون اداري گزينش و همكاري با ساير دستگاه ها در اين خصوص.
١٥-  ارائه طرح ها و پيشنهادات لازم به منظور پيشبرد امور مربوط به هسته گزينش.
١٦-  پيشنهاد هرگونه تغيير در تشكيلات و پست هاي سازماني هسته با تأييد هيأت و رعايت مقررات مربوطه (تبصره ٣ ماده ٢٠ آيين نامه).
١٧-  نظارت و ارزيابي عملكرد افراد تحت سرپرستي و پيشنهاد عزل، نصب، جابجايي، تشويق و توبيخ پرسنل شاغل در واحد گزينش تأييد نهايي صلاحيت كاركنان موردنياز هسته پس از طرح در جلسه شوراي هسته و ارائه آن به هيأت مركزي در صورت ضرورت.
١٨-  پيشنهاد عناوين دوره هاي آموزشي افراد شاغل در گزينش به هيأت مركزي و پيگيري اخذ مجوز، تعيين استاد و اجراي دوره هاي آموزشي مصوب.
١٩-  نظارت و سرپرستي دقيق بر كليه امور جاري گزينش و ارائه راهنمايي هاي لازم به كاركنان تحت سرپرستي در نحوه انجام وظايف محوله.
٢٠-  پيشنهاد نمودار تشكيلاتي و پست هاي سازماني مورد نياز هسته به هيأت مركزي گزينش و پيگيري تا تصويب نهايي.
٢١-  برنامه ريزي و هماهنگي لازم با مديران هسته هاي گزينش دستگاه هاي اجرايي مستقر در استان جهت تشكيل جلسات دوره اي شوراي هم انديشي.
٢٢-  تقسيم كار و ارجاع نامه ها و پرونده هاي گزينشي به كارشناسان بر اساس وظايف تعريف شده.
٢٣-  نظارت بر سيستم ارسال و مراسلات دبيرخانه هسته.
٢٤-  پيگيري لازم از طريق هيأت مركزي در خصوص دريافت كد گزينش گري براي كاركنان و اعضاي هسته و محققين و مصاحبه گران پاره وقت.
٢٥-  پيگيري جهت رعايت زمان بندي فرايند گزينش داوطلبان.
٢٦-  اعزام نماينده به منظور شركت و نظارت بر آزمون ها و مصاحبه هاي استخدامي كه توسط دستگاه (امور
اداري و استخدامي) برگزار مي گردد. (تبصره ماده ٢٢ آيين نامه).
٢٧-  برگزاري جلسات آموزشي و توجيهي جهت كارشناسان تحت سرپرستي.
٢٨-  تنظيم برنامه و تهيه مقدمات برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي و عمومي و گردهمايي سالانه گزينش گران استان با هماهنگي هيأت مركزي گزينش و همكاري ساير واحدهاي ذيربط.
٢٩-  شركت در جلسات شوراي اداري استان و شوراي مديران ستادي استانداري.
٣٠-  نظارت در اجراي امور رايانه اي در هسته (سيستم اتوماسيون گزينش) طبق مصوبات هيأت مركزي و هيأت عالي گزينش.
٣١-  انجام ساير وظايف محوله برحسب تصميم هيأت عالي گزينش و يا هيأت مركزي گزينش.
٣٢-  بسترسازي و فراهم آوردن زمينه هاي لازم براي پرورش نيروي جايگزين با تأكيد بر مواردي از قبيل انتقال تجربيات، ارائه آموزش هاي لازم و مشاركت دادن در انجام امور، تفويض اختيار.
٣٣-  شركت در گردهمايي ها، جلسات داخل و خارج از استان و دوره هاي آموزشي مرتبط.
٣٤-  ارائه خط مشي و سازمان دهي فعاليت هاي دفتر، هدايت، هماهنگي، نظارت و ارزيابي عملكرد كاركنان تحت سرپرستي.
در این پوشه هیچ فایلی ثبت نشده است.
کاربر انتخاب شده نام نوع سند اندازه وضعیت تاریخ ویرایش ايجاد تاريخ
اسناد
سمن های استانداری در سامانه شفافیت.pdf مستندات پایه ۲۰۳ KB تایید شده 2 سال قبل 2 سال قبل
عناوین_مجورهای_صادره_توسط_ستاد_وزارت_کشور_و_استانداریها.pdf مستندات پایه ۱۰۴ KB تایید شده 2 سال قبل 2 سال قبل
{title}
اکنون توسط
  • thumbnail
    اکنون توسط

    {title}

  • در این پوشه هیچ فایلی ثبت نشده است.
    کاربر انتخاب شده نام نوع سند اندازه وضعیت تاریخ ویرایش ايجاد تاريخ
    پوشه‌ها
    ۶ ـ کلیه مجوزهای صادره به همراه فهرست گیرندگان مجوز -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۵ ـ کلیه قوانین، مقررات و پیش‌نویس مصوبات مربوط به دستگاه یا پیشنهادی به سایر مراجع -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۲ـ معاملات دولتی، تفاهم‌نامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها، قراردادها و روش انتخاب -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۱ـ هزینه کرد شش‌ماهه و عملکرد مالی سالانه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای وابسته -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۱۲ـ تولید و در دسترس قرار دادن کلیه اطلاعات قابل‌استفاده برای کسب‌وکارها و فراداده آن‌ها -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۱۰ـ نشر کلیه اسناد مربوط به سفارش، اجرا و نتایج حاصل از پژوهش -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۷ـ برنامه‌های توسعه، برنامه‌های راهبردی -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۸ ـ فرآیند استخدام، تخصیص پست و ارتقاء -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    اسناد
    ghavanin.png مستندات پایه ۴ KB تایید شده 11 ماه ها قبل 11 ماه ها قبل
    {title}
    اکنون توسط
  • thumbnail
    اکنون توسط

    {title}