مصطفی آخوندی
مدیرکل برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری
شماره تماس : 03531112526
 
محمد کاظم خانی
محمد حسن برزگر
​​​​​​​احسان ناظمی
محمد هادی زیدآبادی
سيما منصوری
 
محمدرضا بلالی
حميد بستانی
علی آزادی
سید علی محمد اعتماد العلما
 
03531112380
03531112574
​​​​​​​03531112142
03531112144
03531112136
 
03531112204
03531112447
03531112526
03531112211

شرح وظایف دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری

  • برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه شورای اداری استان.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کارگروه توسعه مدیریت استانداری.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری‌های مدیریتی.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام کلیه امور مرتبط با دبیرخانه کمیته بررسی نظام پیشنهادهای استانداری و واحدهای تابعه.
  •  
  • نظارت بر تحقق برنامه اصلاح نظام اداری در استان با هماهنگی مسئولین ذیربط.
  • برنامه‌ریزی برای استقرار نظام مدیریت دانش در استانداری و واحدهای تابعه.
  • برنامه‌ریزی برای توانمندسازی، بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری کارکنان استانداری و واحدهای تابعه.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر استقرار نظام بهره‌وری و سایر سیستم‌های مدیریتی در راستای تعالی سازمانی.
  • راهبری امور مربوط به تشکیلات استانداری و واحدهای سازمانی تابعه با هماهنگی واحد تخصصی ذیربط وزارت کشور.
  • نظارت بر عدم گسترش تشکیلات استانداری و واحدهای تابعه در راستای سیاست‌های برنامه جامع تحول اداری و منطقی نمودن اندازه دولت.
  • برنامه‌ریزی‌های لازم جهت مستندسازی و اصلاح بهبود فرایندهای انجام کار در استانداری و واحدهای تابعه.
  • نظارت و بازخوردگیری مستمر سازمان در بعد وظایف دستگاه، مستندسازی فرایندهای انجام‌کار به منظور تقسیم وظایف واحدها و تدوین راهکارهای پیشنهادی برای اصلاح و بهبود روش‌های انجام کار در سطح استانداری و واحدهای تابعه.
  • برنامه‌ریزی و نظارت در خصوص پیاده‌سازی فرآیند تخصیص منابع، طبقه‌بندی هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع مالی تخصیص یافته مرتبط با طرح‌ها و برنامه‌ها و در تطبیق با بودجه عملیاتی و سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر تهیه و تنظیم موافقتنامه بودجه استانداری و واحدهای تابعه در قالب برنامه‌ها و مبتنی بر بودجه عملیاتی و ارزیابی مستمر عملکرد بودجه استانداری و واحدهای تابعه.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر فرایند تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی مربوط به استانداری و واحدهای سازمانی تابعه بر اساس سیاست‌ها، خط مشی‌ها و برنامه‌های مصوب مراجع ذیربط.
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر فرایند انجام کلیه امور پژوهشی و مطالعاتی استانداری و واحدهای تابعه اعم از تعیین اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی و تأمین اعتبارات مربوطه و اخذ مجوزهای لازم از مبادی ذیربط.
  • نظارت بر روند انعقاد و اجرای تفاهمنامه‌های علمی بین استانداری و سایر سازمان‌ها و نهادها
  • مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و آشنایی با بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط با امور دفتر.
  • بستر سازی و فراهم آوردن زمینه های لازم برای پرورش نیروی جایگزین با تأکید بر مواردی از قبیل انتقال تجربیات، ارایه آموزشهای لازم و مشارکت دادن در انجام امور، ‌تفویض اختیار
  • شرکت در گردهمایی ها، جلسات داخل و خارج از استان و دوره های آموزشی مرتبط.
  • ارائه خط مشی و سازماندهی فعالیتهای دفتر، هدایت، هماهنگی، نظارت و ارزیابی عملکرد کارکنان تحت سرپرستی.
در این پوشه هیچ فایلی ثبت نشده است.
کاربر انتخاب شده نام نوع سند اندازه وضعیت تاریخ ویرایش ايجاد تاريخ
اسناد
تفویض اختیار به واحدهای استانی.pdf مستندات پایه ۱۳۰ KB تایید شده 2 سال قبل 2 سال قبل
جدول تفویض اختیار.pdf مستندات پایه ۱۲۶ KB تایید شده 2 سال قبل 2 سال قبل
تفویض اختیار به واحدهای استانی 2.pdf مستندات پایه ۹۴ KB تایید شده 2 سال قبل 2 سال قبل
{title}
اکنون توسط
  • thumbnail
    اکنون توسط

    {title}

  • در این پوشه هیچ فایلی ثبت نشده است.
    کاربر انتخاب شده نام نوع سند اندازه وضعیت تاریخ ویرایش ايجاد تاريخ
    پوشه‌ها
    ۶ ـ کلیه مجوزهای صادره به همراه فهرست گیرندگان مجوز -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۵ ـ کلیه قوانین، مقررات و پیش‌نویس مصوبات مربوط به دستگاه یا پیشنهادی به سایر مراجع -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۲ـ معاملات دولتی، تفاهم‌نامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها، قراردادها و روش انتخاب -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۱ـ هزینه کرد شش‌ماهه و عملکرد مالی سالانه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای وابسته -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۱۲ـ تولید و در دسترس قرار دادن کلیه اطلاعات قابل‌استفاده برای کسب‌وکارها و فراداده آن‌ها -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۱۰ـ نشر کلیه اسناد مربوط به سفارش، اجرا و نتایج حاصل از پژوهش -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۷ـ برنامه‌های توسعه، برنامه‌های راهبردی -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    ۸ ـ فرآیند استخدام، تخصیص پست و ارتقاء -- -- -- 2 سال قبل 2 سال قبل
    اسناد
    ghavanin.png مستندات پایه ۴ KB تایید شده 11 ماه ها قبل 11 ماه ها قبل
    {title}
    اکنون توسط
  • thumbnail
    اکنون توسط

    {title}