اخبار


در دومین روز از هفته دولت/ سه پروژه ورزشی در مهریز افتتاح شد

2015 08 26
همزمان با دهه کرامت و به مناسبت هفته دولت ،با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد سه پرژه ورزشی در شهرستان مهریز افتتاح گردید.

گزارش تصويري سفر سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري به شهرستان مهريز

2015 08 26
3 شهريور 1394
با ابتكاري به مناسبت هفته دولت

نشست شوراي اداري شهرستان تفت فردا در روستاي شواز برگزار مي شود

2015 08 26
نشست شوراي اداري شهرستان تفت به مناسبت هفته دولت فردا پنج شنبه در روستاي شواز برگزار مي شود.
به مناسبت هفته دولت

مراسم تجليل از كارمندان بسيجي نمونه در تفت برگزار شد

2015 08 26
مراسم تجليل از كارمندان بسيجي نمونه در تفت با عنوان همايش"خدمت ماندگار" با همكاري حوزه مقاومت بسيج كارمندي شهيد رجايي، شبكه بهداشت و درمان و فرمانداري تفت برگزار شد.

همزمان با هفته دولت، 44 پروژه در بهاباد افتتاح می شود

2015 08 26
فرماندار بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: به مناسبت هفته دولت در شهرستان بهاباد 44 پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

باحضوردکتر ترحمی انجام گرفت/بهره برداری پروژه های راه وشهر سازی به مناسبت هفته دولت در مهریز

2015 08 26
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد،پروژه های راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت در مهریز به بهره برداری رسید.
همزمان با اولين روز از هفته دولت صورت گرفت:

ديدار استاندار يزد و مسئولان شهرستان بافق با معاون اول رييس جمهور

2015 08 26
به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛در اولين روز از هفته دولت استاندار يزد ،امام جمعه و فرماندار بافق به منظور ديدار با اسحاق جهانگيري معاون اول رياست جمهوري جهت پيگيري مسائل مرتبط با شهرستان عازم تهران گرديدند. فرماندار بافق در اين خصوص گفت: اين ديدار كه با حضور استاندار معزز و امام جمعه محترم بافق در محل دفتر معاون اول رياست جمهوري شكل گرفت اعضا ضمن...

جلسه شورای اداری و بزرگداشت شهدای هفته دولت در مهریزبرگزار شد

2015 08 26
جلسه شورای اداری و بزرگداشت شهدای هفته دولت با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در شهرستان مهریزبرگزار شد.
فرماندارمیبد:

69 پروژه عمرانی و صنعتی در هفته دولت در شهرستان میبد افتتاح می شود

2015 08 26
فرماندارمیبد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت از افتتاح 69 پروژه عمرانی، صنعتی، تاریخی و کشاورزی در شهرستان میبد خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های خوب مسئولین دولت تدبیر و امید در شهرستان میبد پروژه‌های خوبی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه؛

منطقه ویژه غذا و دارو در شهرستان اشکذر ایجاد میشود

2015 08 25
فرماندار اشکذر در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه شهرستان داشت ضمن تبریک این ایام، به ایجاد منطقه ویژه غذا و دارو در شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت:با ایجاد این منطقه شهرستان اشکذر در اینده به قطب غذا و داروی استان یزد تبدیل میشود.

همزمان با هفته دولت؛ برگزاری جلسه شورای اداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خاتم

2015 08 25
جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیر کل این اداره، فرماندار خاتم و مسئولین ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان در خاتم برگزار شد.

بیانیه حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهرستان اردکان به مناسبت روز کارمند

2015 08 25
به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندی، حوزه بسیج کارمندی شهرستان اردکان بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه تأکید شده است که بسیجیان فعال و انقلابی لحظه‌ای از خدمت‌گزاری به امت اسلامی دست برنخواهند داشت.

همزمان با هفته دولت؛ بهره برداري از 39 پروژه عمراني در شهرستان خاتم

2015 08 25
فرماندار خاتم از بهره برداري 39 پروژه در بخش هاي كشاورزي، آب شرب و بهداشت، گازرساني، برق رساني، راهسازي و عمران شهري و روستايي با اعتباري افزون بر 7800 ميليون ريال در این شهرستان خبر داد.

فرماندار خاتم هفته دولت را به استاندار یزد تبریک گفت

2015 08 25
زاده رحماني در پيام تبريك هفته دولت به مهندس میر محمدی، استاندار يزد: نگاه و تاكيد جناب عالي بر توسعه متوازن همه نقاط استان باعث تسهيل امور و افزايش شتاب توسعه شهرستان شده است.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در اردکان خبر داد؛

بهره‌برداری بیش از 30 طرح عمرانی در اردکان با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال

2015 08 25
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان اردکان از بهره‌برداری بیش از 30 طرح عمرانی اين شهرستان با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

نمایشگاه مجازی هفته دولت شهرستان اشکذر

2015 08 25
.
به مناسبت هفته دولت برگزار شد

نشست مسئولان و كارشناسان روابط عمومي ادارات شهرستان بافق

2015 08 25
مسئول روابط عمومي فرمانداري بافق در اين نسشت ضمن تبريك دهه كرامت و گراميداشت ياد و خاطر شهيدان رجايي و باهنر ، هفته دولت را فرصتی مغتنم و مطلوب برای نمایش فعالیت های صورت گرفته در ادارات دانست و گفت :  نمایش اقدامات و کارهایی که ادارات سطح شهرستان طی یک سال گذشته در راستای خدمت بهینه به مردم انجام داده اند هفته دولت بهترین زمان است تا مردم از انجام...
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد :

رعايت كرامت انسانها از اصول دولت است

2015 08 25
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد در جلسه شوراي اداري شهرستان اشكذر گفت : رعايت شأن، شخصيت و كرامت انسانها از اصول اساسي دولت تدبير و اميد است.

تشريح پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت در نشست خبري فرماندار با اصحاب رسانه

2015 08 25
همزمان با هفته دولت بيش از 15 پروژه با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد ريال توسط استاندار يزد در ابركوه به بهره برداري خواهد رسيد.

پیام بخشدار نیر به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

2015 08 24
بسمه تعالی با استعانت از درگاه خداوند متعال اينك كه در پي همدلي و مجاهدت ملت شريف ايران و پايمردي و تدبير خدمتگزاران ملت در دولت، سايه تحريم و تهديد از كشور رخت بربسته و شكوفه هاي اميد رستن گرفته و بيش از پيش شاهد بالندگي و سرافرازي ميهن اسلامي امان در عرصه هاي بين المللي هستيم، جا دارد، ياد و خاطر شهيدان گرانقدر رجايي و باهنر را گرامي داشته و هفته دولت...

فرماندار بافق در نماز جمعه این هفته شهرستان سخنرانی می کند

2015 08 24
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با امام جمعه بافق ، فرماندار شهرستان بافق سخنران این هفته نماز جمعه خواهد بود. بر اساس این گزارش محور های سخنرانی سید مهدی طلایی مقدم در خصوص عملکرد دولت ، دستاوردهای حاصل از دیدار با مسئولان کشوری و پیگیری های بعمل آمده در خصوص مسائل شهرستان بافق خواهد بود.

افتتاح مسير دسترسي به مجموعه تفریحی و گردشگری آهو درمهریز

2015 08 24
محمد مهدی شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد خبر داد:در هفته دولت مسير دسترسي به مجموعه تفریحی و گردشگری آهو درمهریز افتتاح می شود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار؛

هفته دولت فرصت خوبی برای یادآوری خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم و تبیین اهداف دستگاه‎‎های اداری است

2015 08 24
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر اظهار کرد:هفته دولت فرصت خوبی برای یادآوری خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم و تبیین اهداف دستگاه‎‎های اداری است

برنامه های هفته دولت اداره ورزش و جوانان مهریز

2015 08 24
برنامه های هفته دولت اداره ورزش و جوانان مهریز اعلام شد

پیام شهردار مهریز به مناسبت هفته دولت

2015 08 24
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز و نقل از شهرداری مهریز، محمدرضا زارعیان شهردار مهریز در آستانه هفته دولت پیامی بدین شرح صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم هفته دولت یادآور از جان گذشتگی احیاگران فرهنگ خدمت‌رسانی، شهیدان رجایی و باهنر و نماد بزرگداشت دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه، باهمت و بی‌منت ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کردند. هفته...

برنامه های گرامیداشت هفته دولت در آموزش و پرورش مهریز اعلام شد

2015 08 24
مدیر آموزش و پرورش مهریز برنامه های هفته بزرگداشت دولت در آموزش و پرورش مهریز را اعلام نمود.

پیام تبریک فرماندار اشکذر بمناسبت هفته دولت

2015 08 24
محمد علی شاه حسینی فرماندارشهرستان اشکذر در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

هفته دولت، آغاز جدیدی در جهت ارائه خدمت به مردم

2015 08 24
فرماندار بهاباد در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای بهاباد: هفته دولت، باید یک آغاز جدیدی باشد برای اینکه مسئولین با یک تصمیم قاطع تر و اراده محکم تر در جهت ارائه خدمت به مردم گام بردارند.

گزارش تصویری گلباران قبور مطهر شهدای بهاباد به مناسبت هفته دولت

2015 08 24
در اولین روز از هفته دولت، فرماندار بهاباد، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان با حضور در گلزار شهدای بهاباد؛ بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

گزارش تصويري سفر سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري به شهرستان اشكذر

2015 08 24
2 شهريور 1394

پیام مدیر آموزش و پرورش مهریز به مناسبت هفته دولت

2015 08 24
مدیر آموزش و پرورش مهریز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.

پيام تبريک بخشدار گاريزات به مناسبت گراميداشت هفته دولت

2015 08 24
بسمه تعالي تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یاد وخاطره بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا،سیره،منش و روش آنان بود.شهیدان رجایی وباهنر نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری به مردم اند،آنانی که پرچم پر افتخار کشور را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم تدبیر،با امید،صلابت واقتدار در اهتزاز باشد. از این رو هفته مزین به نام ویاد...
در آغازين روز هفته دولت صورت گرفت؛

گفتگوي تلفني صميمانه استاندار يزد با برنامه راديويي نسيم صبح

2015 08 24
استاندار يزد گفت: بحث انتقال آب از خليج فارس به استان را دنبال مي كنيم كه در اين زمينه شركت انتقال و توسعه آب خليج فارس تشكيل شده و اميدواريم در آينده در اين حوزه مهم و تاثير گذار نيز اقدامات موثري براي استان صورت گيرد.
معاون فرماندارمیبد:

برنامه‌های هفته دولت هرچه باشکوه‌تر برگزار شود

2015 08 24
به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت نشستی با حضور معاون فرماندارمیبد در این شهرستان برگزار شد.

نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان تفت(1)

2015 08 24

فرماندار ابركوه در جلسه ي شواي اداري : هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است

2015 08 24
به گزارش روابط عمومي فرمانداري جلسه ي شوراي اداري شهرستان ابركوه همزمان با آغاز هفته دولت در محل فرمانداري تشكيل شد.
فرماندار تفت اعلام كرد:

بهره برداري از 35 پروژه مختلف با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال در هفته دولت

2015 08 24
فرماندار تفت از بهره برداري 35 پروژه مختلف با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال در هفته دولت امسال در سطح شهرستان تفت خبر داد.

برنامه های مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بافق به مناسبت هفته دولت

2015 08 24
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی بافق؛ به مناسبت آغاز هفته دولت جلسه ای در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بافق با حضور مدیر و تعدادی از کارکنان برگزار شد. دراین جلسه مديرجهاد كشاورزي بافق در ابتدا آغاز هفته دولت را گرامی داشته و بر ضرورت برنامه ریزی جهت اجرای صحیح و هرچه باشكوه تر برنامه های  اين هفته تاکید کرد. حمیدعسکری درتشریح برنامه هاي...

به مناسبت هفته دولت نشست خبري استاندار يزد با اصحاب رسانه استان برگزار مي شود

2015 08 24
در آغازين روزهاي هفته دولت و در آستانه سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا(ع)، نشست خبري استاندار يزد با اصحاب رسانه استان برگزار مي شود.

اعلام برنامه هاي گراميداشت هفته دولت در ابركوه توسط دبيرخانه اين ستاد

2015 08 24
  به گزارش روابط عمومي فرمانداري ابركوه ستاد گراميداشت هفته دولت به رياست فرماندار ظهر ديروز در محل فرمانداري تشكيل شد.در اين جلسه با توجه به شاخص هاي اعلام شده از سوي استانداري برنامه هاي هفته دولت در ابركوه تهيه و تدوين و مصوب گرديد كه اهم آن به شرح زير اعلام ميگردد: - برگزاري جلسه شوراي اداري در روز دوشنبه همزمان با آغاز هفته دولت و توزيع...

نمایشگاه مجازی هفته دولت فرمانداری شهرستان اردکان

2015 08 24
براي اولين بار در شهرستان تفت و به مناسب ميلاد حضرت ثامن الائمه(ع)

اولين همايش فيلم سازان تفتي شهرستان تفت در هفته دولت برگزار مي شود

2015 08 24
براي اولين بار در شهرستان تفت و به مناسبت ميلاد مبارك حضرت ثامن الائمه(ع) و فرا رسيدن هفته دولت و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تفت اولين همايش فيلم سازان تفتي در مجتمع فرهنگي هنري ديدار تفت برگزار مي شود.

پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت هفته دولت

2015 08 24
فرماندار بافق در پیامی فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت

در پي تاكيدات استاندار يزد به مسئولين در هفته دولت صورت گرفت

2015 08 24
در راستای تاکیدات استاندار مبنی بر پاسخگویی مسئولین به مردم در هفته دولت، بخشدار مركزي هر شب با حضور در یک روستا به بیان عملکرد دولت در منطقه و پاسخگویی به سوالات مردم خواهد پرداخت.
فرماندار تفت در نشست بزرگداشت هفته دولت:

معرفي هنرمندانه خدمات عظيم دولت، مردم را به آينده روشن كشور اميدوارتر مي كند

2015 08 24
ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداري تفت برگزار شد.

پیام تبریک فرماندار اردکان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

2015 08 23
فرماندار اردکان در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه‌ی کارگزاران دولت تدبیر و امید در شهرستان اردکان تبریک گفت.

پیام فرماندار بهاباد به مناسبت هفته دولت

2015 08 23
فرماندار بهاباد با صدور پیامی، هفته دولت و روز كارمند را به مدیران و کارمندان شهرستان تبریك گفت.

برنامه های هفته دولت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز در سالجاری

2015 08 23
برنامه های گرامیداشت هفته دولت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز اعلام شد

برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز در هفته دولت اعلام شد

2015 08 23
سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از برنامه های متعدد فرهنگی هنری این اداره به مناسبت هفته دولت خبر داد.

گزارش تصویری ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان مهریز

2015 08 23
ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان مهریز به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان وبا حضور مدیران دستگاههای اجرایی ، تشکیل شد .

پیام فرماندار مهریز به مناسبت هفته دولت

2015 08 23
فرماندار مهریز ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.

فرماندار ابركوه به مناسبت هفته دولت پيامي به اين شرح صادر نمود

2015 08 23
هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
در آستانه گرامیداشت هفته دولت و دهه کرامت ؛

جشنواره علمی هنری پاتوق دبستانی ها در حسن آباد (رستاق)افتتاح شد

2015 08 23
این جشنواره با حضور فرماندار ،بخشدار مرکزی اشکذر و تنی چند از مسئولین شهرستان در دبستان شهید مختاری حسن آباد (رستاق) افتتاح شد.

پیام فرماندارمیبد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

2015 08 23
فرماندارمیبد با تبریک هفته دولت، حقیقت و هویت دولت و ملت ایران را نشأت‌گرفته از فرامین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی دانست و گفت: امام با تغییری که در اندیشه‌ها و قلوب ملت‌ها به وجود آورد تمام مناسبات عالم را تحت تأثیر قرارداد ویارانی چون شهید رجایی و باهنر صادقانه در حفظ این ارزش‌ها و آرمان‌ها سر از پا نشناختند.

برگزاری گردهمایی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد

2015 08 22
گردهمایی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان بهاباد به منظور هم اندیشی و توجیه وظایف روابط عمومی ها در هفته دولت برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دولت در بهاباد

2015 08 22
به منظور هماهنگی اجرای برنامه های هفته دولت در شهرستان بهاباد، جلسه ای با حضور فرماندار و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد.

كليپ هفته دولت

2015 08 22

فرماندار تفت در نشست شوراي توسعه فرهنگي: طراحي نقشه راه توسعه فرهنگي، اقدام زيربنايي دولت در عرصه فرهنگ است

2015 08 22
نشست شوراي توسعه فرهنگي شهرستان تفت به رياست فرماندار تفت و با حضور اعضاء به مناسبت هفته دولت در محل فرمانداري تفت برگزار شد.
در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت؛

برنامه های بزرگداشت هفته دولت در شهرستان اشکذر اعلام گردید

2015 08 22
"شاه حسینی" برنامه های هفته دولت در شهرستان را اعلام کرد.
توسط فرماندار بافق صورت گرفت:

تشريح برنامه هاي هفته دولت در شهرستان بافق

2015 08 22
فرماندار بافق در تشريح برنامه هاي هفته دولت از افتتاح بيش از 20 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 90 ميليارد ريال خبر داد.
فرماندار تفت در پيام هفته دولت:

موفقيت در مذاكرات هسته اي، فصل نوینی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است

2015 08 22
فرماندار تفت با صدور پيامي فرا رسيدن هفته دولت را تبريك گفت.
فرماندار تفت در نشست شوراي بهداشت:

هفته دولت، فرصتي براي تبيين دستاوردهاي عظيم طرح تحول سلامت است

2015 08 19
شوراي بهداشت شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضاء در محل فرمانداري تفت برگزار شد.
مديركل روابط عمومي استانداري يزد:

ايجاد حياط خلوت مي تواند دليل رسانه گريزي برخي از مديران باشد

2015 08 18
مديركل روابط عمومي استانداري يزد با اشاره به رويكرد دولت تدبير و اميد در پاسخگويي به مردم و اهميت دادن به حق پرسشگري مردم گفت: آن دسته از مديران كه در فعاليت هايشان شفافيت ندارند و از پاسخگويي به رسانه ها گريزانند به دنبال ايجاد حياط خلوت براي فعاليت هاي خود هستند.
با حضور استاندار يزد؛

پوستر بزرگداشت هفته دولت رونمايي شد

2015 08 18
پوستر بزرگداشت هفته دولت با حضور استاندار يزد رونمايي شد.
استاندار يزد تأكيد كرد :

روابط عمومي ها و رسانه ها آيينه وار واقعيت ها را به مردم انتقال دهند

2015 08 18
استاندار يزد با اشاره به فرارسيدن هفته دولت گفت : شايسته است كارهاي بزرگي كه در دو سال گذشته در دولت تدبير و اميد صورت گرفته است به نحو مطلوب به اطلاع مردم رسانده شود.

گزارش تصويري نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد

2015 08 18

گزارش تصویری ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان مهریز

2015 08 17
ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان مهریز به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان وبا حضور مدیران دستگاههای اجرایی ، تشکیل شد .
استاندار یزد :

برنامه های هفته دولت شاداب، تاثیر گذار و با مشارکت مردم برگزار شود

2015 08 07
استاندار یزد در نشست مشترک فرمانداران درشهرستان بافق گفت: شایسته است برنامه های هفته دولت امسال شاداب، با نشاط ،تاثیرگذار و با مشارکت جدی مردم برگزار شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

روحيه پاسخگويي مديران به مردم و ترويج فرهنگ مطالبه گري و پرسشگري در جامعه بايد ارتقاء يابد

2015 08 06
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: بايد با استفاده حداكثري از مفهوم والاي شعار امسال بر ارتباط هرچه بيشتر با مردم تاكيد كرد چرا كه به گفته استاندار محترم دولت جداي از مردم هيچ مفهومي ندارد و اين مهم را بايد در برنامه هاي هفته دولت نمايان سازيم ، از اين جهت لازم است كه در اجراي برنامه هاي هفته دولت مشاركت حداكثري مردم و سازمان هاي مردم نهاد جلوه گر شود.
استاندار يزد:

در ابراز نظر شهروندان پيرامون عملكرد مديران، هيچ محدوديتي نبايد وجود داشته باشد

2015 08 06
استاندار يزد گفت: بايد فضاي گفت و گوي منطقي، شفاف و روشنگر را هر چه بيشتر در جامعه رواج داده و تقويت كنيم و مشكلات موجود را بر پايه گفت و گو ميان شهروندان و نخبگان جامعه از يك سو و دولتمردان از سوي ديگر حل و فصل نمائيم و از مسير اين هم انديشي بالنده هم نظري را دنبال كنيم.

تفت با آغاز عمليات اجرايي گازرساني به برخي مناطق روستايي به پيشواز هفته دولت رفت؛ تجليل فرماندار تفت از رويكرد ارزشمند دولت در تامين امور زيربنايي در مناطق روستايي

2015 08 04
فرماندار تفت در آيين آغاز عمليات اجرايي پروژه گازرساني به دهستانهاي سخويد و زردين و فاز 2 گاريزات(روستاي رشكوييه و روستاهاي همجوار) با اشاره به مشكلات اعتباري كشور در سال جاري، از نگاه موثر و ويژه دولت تدبير و اميد در تكميل امور زيربنايي و توسعه‌اي در مناطق روستايي تجليل كرد.

افتتاح پروژه های هفته دولت در ابرکوه با حضور معاون برنامه ریزی استاندار

2014 08 28
  به گزارش روابط عمومی فرمانداری پروژه های انتخاب شده جهت افتتاح در هفته دولت صبح روز چهارشنبه با حضور معاون برنامه ریزی استاندار و مسئولین شهرستانی افتتاح شد. دکتر بابایی و هیئت همراه بهمراه فرماندار و رئیس بیناد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به ابرکوه از خانواده شهید "محمدعلی عابدی" در روستای شمس آباد دیدن کردند .   سپس دکتر بابایی...

همایش بسیج کارمندان شهرستان ابرکوه بمناسبت هفته دولت/گزارش تصویری

2014 08 26
مدير كل روابط عمومي استانداري يزد:

هفته دولت با شعار آرامش و اميد گرامي داشته مي شود

2014 08 13
مديركل روابط عمومي استانداري يزد در جلسه كميته اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته دولت كه با حضور مسئولين روابط عمومي فرمانداريهاي استان برگزار شد گفت: برنامه هاي بزرگداشت هفته دولت از 24 مرداد آغاز مي شود و تا 8شهريور ادامه دارد و شعار امسال «آرامش و اميد» است .
نمایش ۱٬۴۰۱ - ۱٬۴۷۴ از ۱٬۴۷۴ نتیجه