اخبار


کارآفرینی فداکار

2019 08 19
استاندار یزد:

تجلیل از واحدهای صنعتی فعال، باعث بهبود وضعیت تولید در استان می‌شود

2019 08 15
استاندار یزد در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و صنایع وابسته گفت: قطعاً معرفی، تشویق و حمایت از واحدهای صنعتی فعال می‌تواند به بهبود وضعیت تولید در استان کمک کند.

افتتاح دو واحد تولیدی استان توسط استاندار یزد

2019 08 14
"محمدعلی طالبی" استاندار یزد دو واحد تولیدی ساخت لامپ‌های ‌‌LED و بردهای الکترونیکی و تولید و بسته‌بندی روغن‌های خوراکی را در شهرک صنعتی یزد افتتاح کرد.
استاندار یزد:

دستگاه‌های فعال و کم‌کار استان در اجرای مصوبات اقتصاد مقاومتی معرفی شوند

2019 08 06
استاندار یزد در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: حق مردم ‌و رسانه هاست که با دستگاههای فعال و کم کار استان در اجرای مصوبات و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.‌
استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه به ذخایر استراتژیک کشاورزی استان

2019 08 03
استاندار یزد در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران ادارات مجموعه جهاد کشاورزی استان گفت: باید با توجه ویژه‌ به ذخایر استراتژیک بخش کشاورزی استان، در تامین این اقلام نگرانی نداشته باشیم.
استاندار یزد:

مردم حق دارند از محل و نحوه هزینه‌ کرد درآمدهای مالیاتی آگاه باشند

2019 08 01
استاندار یزد در جلسه با مدیران اداره کل امور مالیاتی استان یزد با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده این اداره کل در حوزه دولت الکترونیک گفت: مردم به عنوان تامین کننده بخشی از درامد دولت از محل مالیات، حق دارند نظر و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار:

فعالیت‌های مالکیت فکری در حوزه‌های اقتصادی قوی تر شود

2019 07 29
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست هماهنگی آموزشی مالکیت فکری استان گفت: با تعیین جامعه هدف در استان باید بتوانیم در حوزه‌های اصلاح قوانین، شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های اقتصادی مشکلات مالکیت فکری را بررسی و اقدام کنیم.
استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم هم‌افزایی و احساس مسئولیت مشترک همه مسئولان برای رشد و توسعه استان/ ضرورت ارتباط فعالانه دستگاه‌های استان با بخش خصوصی و سرمایه گذار‌ان

2019 07 28
استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه نیازمند هم‌افزایی و نگاه و احساس مسئولیت مشترک همه مسئولان برای رشد و توسعه استان هستیم، بر ضرورت ارتباط فعالانه دستگاه‌های استان با بخش خصوصی و سرمایه گذاران تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

برای تنظیم بازار ‌استان نیازمند بسیج فکری و عملیاتی هستیم

2019 07 25
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار نیازمند مشارکت مردم و بسیج فکری و عملیاتی دستگاه های استان هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

لزوم رویکرد بانک‌های استان به پرداخت بیشتر تسهیلات رفع موانع تولید

2019 07 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه تنها ۲۵ درصد واحدهای صنعتی استان توانسته اند تسهیلات مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دریافت کنند، بر لزوم رویکرد بانک‌های استان به پرداخت بیشتر تسهیلات تاکید کرد.
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

شهر تاریخی یزد ثروت ملی و جهانی است

2019 07 17
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه شهر تاریخی یزد ثروت ملی و جهانی است، ‌گفت: ‌ثبت یزد به عنوان شهر میراث جهانی مقصد گردشگری در کشور را تغییر داده است.
استاندار یزد در شورای اداری استان تاکید کرد:

لزوم فعالیت سمنها در حوزه حفاظت از محیط زیست استان/ صنایع و معادن موظف به رعایت نکات زیست محیطی هستند

2019 07 16
استاندار یزد در نشست شورای اداری استان گفت: حتی اگر پروژه ای در حال اجرا باشد و مشخص شود که باعث ایجاد خسارت به محیط زیست شده ، سازمان حفاظت محیط زیست این اختیار قانونی را دارد تا مانع اجرای آن شده و برخورد کند.
استاندار یزد خواستار شد:

بانک مرکزی در جهت رفع مشکلات ارزی، پذیرای نظر فعالان بخش خصوصی استان باشد

2019 07 13
استاندار یزد در نشست مجمع نمایندگان استان با نمایندگان بانک مرکزی کشور گفت: شاهد حضور صاحب‌نظران و فعالان زیادی در بخش خصوصی هستیم که شنیدن نظراتشان می‌تواند در تصمیم گیری‎‌های ارزی بانک مرکزی موثر باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دولت درحال تلاش جدی برای رونق تولید است/ توان کارآفرینان ایرانی بالاتر از فشار تحریم هاست

2019 07 10
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم روز بزرگداشت صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و پیشکسوتان حوزه تولید استان یزد، گفت: دولت تدبیر و امید درحال تلاش جدی برای رونق تولید در کشور است.
استاندار یزد:

صنعتگران و تولیدکنندگان سرمایه اجتماعی استان هستند

2019 07 10
استاندار یزد در مراسم روز بزرگداشت صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و پیشکسوتان حوزه تولید استان گفت: امروز در دولت بهترین فضا برای تعامل با بخش خصوصی استان فراهم شده است.
استاندار یزد تاکید کرد:

تشکیل کمیته‌ای برای شناسایی و رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان

2019 07 10
استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با صنعتگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان گفت: امیدوارم نظرات و پیشنهادات صنعتگران یزدی، در سطح کشور استفاده و بهره برداری شود.
با حضور استاندار یزد و معاون وزیر صنعت؛

طرح توسعه‌ای شرکت صنعتی تولید پیچ و مهره ‌سپندپیچ افتتاح شد

2019 07 09
"‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد ‌و "‌سعید زرندی" معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح توسعه‌ای شرکت صنعتی تولید پیچ و مهره غیر فنری "سپندپیچ" ‌شهرستان اشکذر را افتتاح کردند.
استاندار یزد:

دستگاه‌های استان در هزینه های جاری خود حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند

2019 07 08
استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تأکید بر اینکه لازم است تا جذب اعتبارات ملی از سوی دستگاه‌های استان در دستورکار قرار گیرد گفت: ادارات استان در رابطه با هزینه های جاری، حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.
استاندار یزد:

تداوم حیات استان کاملاً وابسته به تامین آب است/ ‌استان یزد بار اشتغال ملی را به دوش می‌کشد

2019 07 05
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه تداوم حیات استان کاملاً وابسته به تامین آب است، گفت: از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم تا با تخصیص اعتبار از پروژه‌های استانی و ملی این حوزه حمایت کند.
استاندار یزد:

با حمایت از راه اندازی واحدهای تولیدی جدید، بخش عمده بیکاری شهرستان‌ها حل خواهد شد

2019 07 04
استاندار یزد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به حمایت از راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی جدید در استان گفت: امیدواریم بخش عمده‌ای از بیکاری در سطح شهرستان‌ها را حل کنیم.
استاندار یزد:

حداکثر فضای ارتباطی با تولیدکنندگان استان فراهم شده است

2019 07 04
استاندار یزد در بازدید از شرکت تولیدی سیمرغ شهرستان مهریز گفت: در ۷ ماه گذشته حداکثر فضای ارتباطی با تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت را ایجاد کرد‌ه ام.
استاندار یزد:

بهره برداری از واحد تولیدی تن‌تاک مصداق بارز توجه به اقتصاد مقاومتی است

2019 07 04
استاندار یزد در ادامه سفر به شهرستان تفت، واحد تولیدی کفش تن‌تاک بخش نیر را افتتاح کرد و بهره برداری از این مجموعه را مصداق بارز توجه به اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری منطبق با اقلیم استان دانست.

بازدید استاندار یزد از شرکت توسعه پرواز هدایت مهریز

2019 07 02
"محمدعلی طالبی" استاندار یزد از شرکت توسعه پرواز هدایت مهریز و بخش های مختلف این شرکت دانش بنیان شامل باند فرودگاه، آشیانه و ساختمان های درحال ساخت بازدید کرد.
استاندار یزد:

حیات بسیاری از مناطق استان به معادن وابسته است/بر راه اندازی مرکز تحقیقات معدنی در یزد تاکید دارم

2019 06 27
استاندار یزد در همایش ملی نقش معدن در توسعه و اقتصاد کشور با اشاره به اینکه کاوش های معدنی در یزد قدمتی به طول تاریخ دارد، گفت: پیگیر راه اندازی مرکز آموزش و تحقیقات معدنی در استان هستیم.
استاندار یزد:

بر انجام‌ مسئولیت های اجتماعی معادن تاکید دارم/عزم جدی استان در جلوگیری از خام فروشی و وصول حق انتفاع معادن یزد

2019 06 27
استاندار یزد در نشست شورای عالی معادن با بیان اینکه صاحبان معادن باید به مسئولیت های اجتماعی خود در استان به خوبی عمل کنند، بر عزم جدی استان در جلوگیری از خام فروشی و وصول حق انتفاع معادن یزد تاکید کرد.‌
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مطرح کرد:

راه اندازی حداقل ‌شش مرکز نوآوری در حوزه های مزیت دار استان

2019 06 25
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ضمن تاکید بر پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری در استان از ایجاد حداقل شش مرکز نوآوری در حوزه های مزیت دار استان با محوریت منطقه ویژه علم و فناوری خبر داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

بخش اعظمی از جمعیت بیکاران ابرکوه را بانوان تحصیل کرده تشکیل می‌دهند

2019 06 22
‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ابرکوه ‌گفت: بخش اعظمی از‌ جمعیت بیکاران این شهرستان را بانوان تحصیل کرده تشکیل می‌دهند و از سوی دیگر قشر تحصیل کرده فاقد مهارت‌های لازم برای کار هستند.
استاندار یزد:

‌با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام مشکل اشتغال استان رفع خواهد شد

2019 06 22
استاندار یزد در نشست ستاد مقاومتی شهرستان ابرکوه با تاکید بر ایجاد شغل برای افراد جویای کار بومی استان گفت: با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، مشکل ‌اشتغال استان رفع می شود.
استاندار يزد در شوراي اطلاع رساني استان تاكيد كرد:

بهره مندي از ظرفيت اطلاع رساني در تقويت سرمايه اجتماعي و اعتماد عمومي/ توجه به ارتقاء فرایند پاسخگويي و مطالبه گري

2019 06 20
« محمدعلي طالبي» توجه به پاسخگويي و بهبود فرآيند مطالبه گري از سوي رسانه هاي جمعي را در فضاي فعلي كشور ضروري دانست و بر بهره مندي از ظرفيت اطلاع رساني در تقويت سرمايه اجتماعي و اعتماد عمومي تاكيد كرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز دولت است

2019 06 19
‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر ضرورت حمایت از رونق تولید، گفت: خط قرمز دولت تدبیر و امید تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وزیر دادگستری:

از همه ظرفیت ها برای مبارزه با قاچاق کالا استفاده شود/ نظام و دولت بر حفظ حرمت مردم تاکید دارند

2019 06 18
وزیر دادگستری در جمع کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: در همه تصمیمات و رای های قضایی باید رضایت خدا و آبروی مردم مدنظر قرار گیرد.‌
وزیر دادگستری در دیدار با امام جمعه یزد:

همدلی و وحدت بین سه قوه بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند

2019 06 18
‌وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هم اکنون وحدت و همدلی خوبی بین سه قوه وجود دارد و این تعامل و همکاری می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

چابک سازی فعالیت ها بر مبنای شایستگی، انعطاف و پاسخگویی / به تغییر تفکر در حوزه اقتصادی نیاز داریم

2019 06 17
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در تشریح ضرورت های این حوزه ،چابک سازی فعالیت ها بر مبنای شایستگی،انعطاف پذیری، سرعت و پاسخگویی را خواستار و گفت:به تغییر تفکر در زمینه اقتصادی و بسترسازی بر مبنای شرایط روز نیاز داریم.
استاندار يزد در بازديد از بندر خشك پيشگامان:

مهمترین نقطه قوت بندر خشک، ایفاء مسوولیت و کارآفرینی اجتماعی است

2019 06 16
« محمدعلي طالبي» در بازديد از مجموعه بندر خشك پيشگامان گفت: بخش حمل و نقل و خدمات در مسير توسعه استان مورد توجه ویژه قرار دارد.
— 100 آیتم به ازای صفحه
نمایش ۷۰۱ - ۷۳۴ از ۷۳۴ نتیجه