معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌تاکید کرد:

‌تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز در آینده‌ای نزدیک/ ضرورت گسترش فرهنگ وقف در حوزه امنیت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد با تاکید بر اینکه مجمع خیرین امنیت ساز حلقه گمشده مشارکت مردم و فعالیت‌های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی است، از تشکیل این مجمع در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "احمد تر‌حمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست هماهنگی به منظور تشکیل و فعال‌سازی مجمع خیرین امنیت ساز استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، امنیت ‌را نیاز هر روزه و همیشگی جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی بسترساز امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران و ‌مایه افتخار هستند.
ترحمی ادامه داد: مجمع خیرین امنیت ساز حلقه گمشده مشارکت مردم و فعالیت‌های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی ‌است و این مجمع به زودی در استان تشکیل می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: مردم رکن ‌اصلی امنیت پایدار در جامعه هستند و حضور آنها و مشارکت خیرین استان در این حوزه خود تضمین کننده پایداری و تداوم امنیت و موجب ارتقای سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.
وی خاطرنشان کرد: همه فعالیت ها نیازمند بستری از امنیت هستند و لازم است از ظرفیت خیرین سایر حوزه ها در تشکیل مجمع خیرین امنیت استان استفاده شود.
‌ترحمی در پایان با بیان اینکه ماندگار ترین و پایدارترین وقف، ‌وقف در حوزه امنیت است، بر ضرورت گسترش فرهنگ ‌وقف در این حوزه از طریق رسانه های استان، صدا و سیما و تشکل های مردم نهاد تاکید کرد.


امنیت زیربنای اصلی توسعه استان


مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری یزد نیز در این نشست امنیت را زیربنای توسعه استان دانست و گفت: مجمع خیرین امنیت ساز با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری نیروی انتظامی از حمایت های مردمی، ‌تاکیدات ریاست جمهوری و ابلاغ شورای امنیت کشور به استانداری‌ها در آینده ای نزدیک در استانها تشکیل می شود.
"مصطفی سالاری" ادامه داد: برای اجرای موفق این طرح و تشکیل مجمع جلسات خوبی با فرماندهی نیروی انتظامی استان داشته‌ایم و در مجمع خیرین امنیت ساز استان به دنبال بالا بردن سطح مشارکت مردمی در حوزه امنیت و نظم عمومی استان هستیم. سالاری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: فعالیت خیرین در حوزه امنیت بسیار مهم است و این مشارکت خیرخواهانه به عنوان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید در استان یزد با جدیت دنبال می‌شود.
گفتنی است در این نشست نحوه تشکیل، اهداف و برنامه های مجمع خیرین امنیت ساز استان به طور جامع از سوی نیروی انتظامی استان تشریح شد.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★‌عکس: ‌محسن سلمانی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات