استاندار یزد مطرح کرد؛

یزد؛ میزبان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی/ پیگیری ویژه مسائل مربوط به ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده در استان/ ضرورت گشایش گره های ذهنی موجود در حوزه ازدواج و جوانی جمعیت/ هنر و رسانه بهترین ابزار برای تغییر نگرش نسبت به ازدواج و فرزندآوری/ لزوم برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی به صورت شایسته و در تراز

استاندار یزد با اشاره به میزبانی یزد از اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی، گفت: هنر و رسانه بهترین ابزار برای تغییر نگرش نسبت به ازدواج و فرزندآوری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد و  اعضای شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی به منظور هم اندیشی و تصمیم گیری در خصوص مسائل مربوط به جشنواره برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، ازدواج را مبارک ترین پیوند در جهان دانست و گفت: با توجه به مفهوم بلند و والای «زندگی»، استفاده از این واژه در عنوان جشنواره اقدامی ارزشمند بوده و شایسته تقدیر است.
 
وی به نقش ازدواج آگاهانه و موفق در زندگی افراد اشاره و خاطرنشان کرد: اشتغال و مسکن به عنوان رویکردهای مهم مورد پیگیری در استان؛ ابزارهایی برای رسیدن به حیات طیبه و زندگی است.
 
 فاطمی همچنین به وجود برخی گره های ذهنی در رابطه با ازدواج و فرزندآوری اشاره و  اظهارکرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره، باید ایجاد تغییر در بینش و نگرش در قالب فیلم و ابزارهای هنری باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات