استاندار یزد:

گسترش روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی با برگزاری رویداد های بین المللی محقق می شود

استاندار یزد با اشاره به برگزاری اجلاس شورای همکاری اقتصادی اکو و نشست کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیا در یزد، گفت: برگزاری این رویدادها می‌تواند به شکل‌گیری روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بیشتر بین کشورها منجر شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزدt استاندار یزد در گفتگو با خبرنگاران حاضر در آیین درختکاری سفرای کشورهای عضو ACD، گفت: در راستای توسعه برنامه‌های گردشگری استان و همچنین معرفی یزد به عنوان شهر میراث جهانی و انتقال اعتقادات، ارزش‌ها، اصالت‌ها و آرمان‌های خود به  بیش از یک میلیارد نفر از ساکنین کره زمین نیاز به عضویت در این مجامع بین المللی و برگزاری رویدادهای مختلف داریم.

مهران فاطمی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس شورای همکاری اقتصادی اکو و نشست کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیا در یزد، تصریح کرد: یقینا برگزاری این رویدادها می‌تواند به شکل‌گیری روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی بیشتر بین کشورها منجر شود.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام درختکاری در کشور به نشانه همبستگی و همدردی با مردم مظلوم غزه آیین کاشت درخت در بوستان ملل یزد انجام شد، گفت: خوشبختانه این مراسم مورد استقبال سفرا و دیپلمات‌های کشورهای میهمان در یزد قرار گرفت و امیدواریم مجموعه این اقدامات زمینه‌ساز ارتباطات بیشتر استان شود.

استاندار یزد همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص نقش صدا و سیما در برگزاری انتخابات پرشور در استان، عنوان کرد: بخش‌های مختلفی در این زمینه تلاش کردند اما نقش صداوسیما در تبدیل این تلاش‌ها به تبیین و آگاه‌سازی و نهایتاً حضور مردم در انتخابات انکارناپذیر بود.

وی در پایان با تقدیر از مجموعه صدا و سیمای مرکز یزد برای نقش آفرینی در برگزاری انتخابات حماسی یازدهم اسفند، خاطرنشان کرد: از پوشش رویدادهای مختلف تا پخش تبلیغات نامزدها و برگزاری جلسات تبیینی، میزگردها و مناظره‌های انتخاباتی حجم وسیعی از اقدامات کم‌نظیر این مجموعه را شامل می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات