کد انتخاباتی کاندیداها نیز در برگ رای درج شود

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از مردم شریف استان خواست با توجه به شباهت اسمی برخی نامزدها، حتما در برگ رای خود علاوه بر اسم نامزد، کد انتخاباتی وی را نیز درج کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد در محل ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری یزد در جمع خبرنگاران گفت:  خوشبختانه تمام ۸۶۷ شعبه اخذ رای در استان فعال و در حال اخذ رای از مردم استان هستند.
 
وی ادامه داد: از مردم استان می‌خواهیم که هر چه زودتر برای رای دادن به شعب مربوطه مراجعه کنند و حضور خود را به ساعات پایانی موکل نکنند.
 
رستگاری خاطرنشان کرد: ساعت پایانی اخذ رای در حال حاضر ساعت ۱۸ تعیین شده و در صورت نیاز با دستور وزارت کشور تمدید خواهد شد ولی از مردم می‌خواهیم هر چه زودتر جهت رای دادن اقدام کنند.
 
وی با اشاره به آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، گفت: بر همین اساس مردم کشورمان میتوانند علاوه بر شناسنامه، برای دریافت برگ رای از دیگر مدارک هویتی شامل کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهینامه استفاده کنند.
 
دبیر ستاد انتخابات استان در پایان نیز از مردم شریف استان خواست با توجه به شباهت اسمی برخی نامزدها، حتما در برگ رای خود علاوه بر اسم نامزد، کد انتخاباتی وی را نیز درج کنند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات