پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن ۵ اسفندماه زادروز دانشمند فرزانه خواجه نصیر طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در این پیام آورده است:

یزد، این گنجینه بی بدیل هنر و معماری اسلامی ایرانی، در حقیقت تابلو درخشانی از تحقق عملی علم مهندسی در راستای هم نوا کردن طبیعت کویر با زیستگاه انسانی است که ستایش همگان را در ابعاد مختلف آن به همراه داشته است.
توجه به علم مهندسی در عرصه ها و بخش‌های گوناگون، بی تردید زمینه ساز شکوفایی و بالندگی میهن عزیز اسلامی است و در بستر این علم کارساز  است که می توان با تکیه بر آن، در بهینه سازی مصرف انرژی، ایمن سازی بناها و ابنیه ها، زیبا سازی و مدیریت کارآمد شهری و ... گامهایی مهم و تحول آفرین را برداشت.
خوشبختانه استان دارالعباده و دارالعلم یزد، به واسطه نگاه وسیع و جامع نیاکان این سامان، برخوردار از مهندسینی متخصص، دلسوز و توانمند است که در این مقطع از تاریخ یزد، وظیفه و مسئولیتی خطیر را در پاسداشت میراث گذشتگان این سرزمین بر عهده دارند.
اینجانب با گرامیداشت تقارن مبارک اعیاد شعبانیه با ۵ اسفندماه، زادروز دانشمند فرزانه خواجه نصیر طوسی که به روز مهندس نامگذاری شده است، این مناسبت ارزشمند را به تمامی مهندسان عزیز استان در همه علوم مهندسی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقيت همگان را در راستای آرمانهاي متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات