پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

 نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد و مهران فاطمی؛ استاندار در پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.
 
در این پیام آمده است؛
 
۱۱ اسفندماه، به سند متقن دیگری در وفاداری و فداکاری مردم استان دارالعباده و دارالعلم یزد مبدل گردید؛ مردم عزیز و نجیبی که شایسته بهترین خدمتگزاری و عالی ترین قدردانی ها هستند.  
 
همایش باشکوه انتخابات ۱۱ اسفندماه، علی رغم تمامی خدعه ها و نیرنگ های بدخواهان این مرز و بوم مقدس که هر چه در چنته داشتند را برای ایجاد گسست میان مردم و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی به کار بستند، مسئولیت خادمان آنان در عرصه ها و مسئولیت های مختلف برای تامین زندگی و معیشتی در شان و جایگاه رفیع این مردمان سنگین تر و خطیرتر نمود. انتخابات ۱۱ اسفندماه تجلی مردم سالاری دینی بود چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از "مردم" می گیرد.    
 
لازم می دانیم از تمامی نخبگان و فعالان مذهبی، سیاسی، فرهنگی، هنری، رسانه ای، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی که با  دعوت همدلانه مردم به مشارکت در امر انتخابات و همچنین تمامی نامزدهای محترم که با ایجاد شور و رقابت انتخاباتی در فضایی سالم و قانونمند،  نقش پررنگی در تحقق این جشن همبستگی و افتخار و کسب نصاب مشارکت بالا برای استان یزد در سطح کشور داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.  
 
اينجانبان با تبریک صمیمانه به برگزیدگان مردم شریف استان یزد در مجالس خبرگان و شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای یکایک این عزیزان در مسیر خدمت گزاری بی وقفه و خالصانه به این مردم سربلند، از ملت عزیز و همیشه در صحنه  استان یزد براي حضور باشكوه در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 11 اسفندماه به عنوان قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، صمیمانه تجلیل نموده و صحت، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نماییم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات