پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور پرشور و گسترده مردم دارالعباده یزد در خلق حماسه ۱۱ اسفندماه

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پیامی از مردم شریف و انقلابی دارالعباده یزد به پاس حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پیامی از حضور پر شور و گسترده مردم دارالعباده استان یزد در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم دارالعباده یزد در حماسه‌ای ماندگار، عظمت، بصیرت، اقتدار و اراده‌یِ بی‌همتا را به میدان آوردند و آرمان‌ها و آرزوهای خود را در برگه‌های اخذ رأی نوشته و به صندوق آرا انداختند تا مثل همیشه به جهانیان و دشمنان این نظام ثابت نمایند پایِ کارِ این انقلاب ایستاده اند.

 بی‌تردید مشارکت پرشور و گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوستان واقعی ایران و اسلام را شاد و نقشه های شوم دشمنان را برهم زد و آنها را مأیوس کردند.

 امروز ضمن تقدیر از حضور پرشور و گسترده شما مردم شهید پرور و انقلابی دارالعباده یزد در صحنه انتخابات ۱۱ اسفندماه از همه ی نیرو های انتظامی، امنیتی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و اعضای دلسوز و عوامل اجرایی، اعضای ستاد انتخابات استان و تمامی ستاد های انتخابات شهرستان ها، هیات های اجرایی چهار حوزه انتخابیه و شهرستانها، هیات نظارت بر انتخابات، شهرداری های سطح استان، برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج که خالصانه پای کار انتخابات بودند، صمیمانه قدردانی می کنم و آرزوی توفیق روز افزون برایِ مردمِ قهرمان و با صلابتِ استان یزد و ایران اسلامی را دارم.

علی اکبر عزیزی
رئیس ستاد انتخابات استان یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات