پیام قدردانی استاندار یزد به مناسبت حضور پر شور مردم استان در راهپیمایی روز قدس

استاندار یزد به مناسبت حضور پر شور مردم استان در راهپیمایی روز قدس پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر مردم روزه دار، غیور و عزیز ایران اسلامی با لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم الشان(ره)، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی عظیم یوم ا... قدس حضوری دشمن شکن و باشکوه داشتند و توجه همه جهانیان را به فریاد رسای آزادیخواهی و رادمردی خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه معطوف داشتند.

راهپیمایی امسال در استان دارالعباده و دارالعلم یزد که به عطر شهدای والامقام مدافعان وطن معطر گردیده بود، به حماسه دیگری در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت شدید جنایات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن جمع کثیری از مردم مظلوم و کودکان و زنان بی گناه و بی دفاع غزه و همچنین ابراز انزجار از به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام زاهدی و جمعی از عزیزترین فرزندان این مرز بوم در بمباران کنسولگری ایران در سوریه مبدل گردید و برگ درخشان و تاریخی دیگری را در دفتر پرافتخار این سرزمین عزیز به ثبت رسانید که حقیقتا شایسته تجلیل و تکریم است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی و گرامیداشت یاد و خاطره سه سرو سهی آزادی و کرامت استان که در اقدام تروریستی اخیر به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، از حضور مسئولانه و باشکوه مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم یزد در راهپیمایی یوم ا... قدس صميمانه تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی رهایی قدس شریف از چنگال خونریز رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی، موفقیت همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و در راستای منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات