پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت ورود شش تن از علمای ربانی و فقهای صمدانی دیار دارالعباده و دارالعلم یزد به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه های خراسان رضوی، تهران، یزد، فارس و البرز

 استاندار یزد به مناسبت ورود شش تن از علمای ربانی و فقهای صمدانی دیار دارالعباده و دارالعلم یزد به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه های خراسان رضوی، تهران، یزد، فارس و البرز پیامی صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت ورود شش تن از علمای ربانی و فقهای صمدانی دیار دارالعباده و دارالعلم یزد به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه های خراسان رضوی، تهران، یزد، فارس و البرز پیامی صادر کرد.
 
در این پیام امده است؛


بسم الله الرحمن الرحیم
يُؤۡتِي ٱلۡحِكۡمَةَ مَن يَشَآءُ وَمَن يُؤۡتَ ٱلۡحِكۡمَةَ فَقَدۡ أُوتِيَ خَيۡرٗا كَثِيرٗا
در پی برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، شش تن از علمای ربانی و فقهای صمدانی دیار دارالعباده و دارالعلم یزد موفق به کسب اعتماد عمومی ملت شریف ایران اسلامی و راهیابی به مجلس بسیار مهم و اثرگذار خبرگان رهبری گردیدند.
راهیابی حضرات آیات حاج سیدمحمدرضا مدرسی، حاج شیخ علیرضا اعرافی،حاج شیخ محمدرضا ناصری، حاج شیخ ابوالقاسم وافی، حاج سید محمدعلی مدرسی و محمدرضا فلاح تفتی(دامت برکاتهم اجمعین) از استانهای خراسان رضوی، تهران، یزد، فارس و البرز، کمینه مفید دو نکته مهم است؛
نخست اینکه همچنان اهالی شریف یزد که به نیکی، نجابت و اخلاص شهره اند، مورد وثوق و اعتماد مردم کشورند و بی گمان عالمان این استان به عنوان اسوه های تقوا و تندیس های زنده اخلاق، نمایندگان بارز  محاسن کثیره این مردمند. این سرمایه عظیم اجتماعی و برند "یزدی" را باید به نیکی پاس داشت و در حفظ آن کوشید.
دوم اینکه حکمت مزین شدن استان یزد به دارالعلم از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله الوارف) را بر همگان آشکار نمود و البته از مهد پرورش عالمان بزرگی چون موسس حوزه علمیه قم مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری و نیز فقیهان برجسته ای چون  آیت الله العظمی سید محمدکاظم طباطبایی یزدی؛ صاحب عروه و آیات عظام دیگر(طاب ثراهم) جز این، انتظار دیگری نمیرود که همواره محمل تربیت اولوالالباب باشد.
اینجانب ضمن سائیدن جبهه شکر به درگاه خداوند متعال، این رویداد فرخنده را به همه مردم انقلابی و متدین استان دارالعلم یزد و بویژه منتخبان ملت تبریک و تهنیت گفته و دوام توفیقات همگان را از ذات یگانه ربوبی مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات