پیام استاندار یزد به مناسبت روز بزرگداشت شهدای والامقام

مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفندماه؛ روز بزرگداشت شهدای والامقام پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در این پیام آمده است؛

معنی حماسه جاوید، سفیر عشق در مکتب عاشورا، مجاهد فی سبیل الله،صلابت اراده، طلایه دار عزت و شکوه حقیقی حرکت در نورالهی و تجلی ایمان  است.

اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ؛
سلام بر سید و سالار شهیدان ،سلام  بر شهدای عرصه ایثار و مقاومت آنانکه در دفاع از انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، پاسداری حرم و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران تا گام دوم انقلاب ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را معنایی دیگر بخشیدند و با الگوی معنویت و ولایت مداری برای تداوم شکوفایی و فتح قله های افختار به فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر" ما ملت شهادتیم" ثابت قدم مانده اند.

اینجانب ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی داشته و با ارج نهادن به شکیبایی و بینش ولایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز، امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان نعمت اسلام، انقلاب و شهدا قرار دهد.

الگو برداری از سیره زندگی شهدا مهم ترین نیاز اجتماعی عصر حاضر است و برآنیم در الگوهایی مردمی چشم انداز فرهنگی به ویژه در حوزه خانواده و نسل جوان  بر جریان تبیین، اسوه سازی و شناخت مولفه های برآمده از ایثار و شهادت استوار گردد.

روح شهدای گرانقدر به صلوات بر محمد و آل محمد (ص) قرین رحمت الهی و سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات