در سفر به شهرستان مروست صورت پذیرفت؛

نشست مشترک ستاد انتخابات استان یزد با اعضای ستاد انتخابات شهرستان مروست

اعضای ستاد انتخابات شهرستان مروست با رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد انتخابات استان یزد با اعضای ستاد انتخابات شهرستان مروست به ریاست علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در این نشست با اشاره به اینکه سفرهای شهرستانی ستاد انتخابات به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با انتخابات در شهرستان ها دنبال می شود، اضافه کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه در سطح استان و شهرستان ها صورت گرفته و امروز نیز در سطح شهرستان این موارد برای برگزاری انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان افزود: به کلیه مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی و ارگان‌ها و نهاد تاکید می شود از هرگونه استفاده احتمالی از امکانات دولتی در ایام انتخابات به نفع نامزد یا جریان خاصی خودداری کنند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات