حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد ؛

مصوبات سفر و مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان بهاباد بررسی شد/ تحقق 75 درصد مصوبات سفر استاندار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست شورای اداری شهرستان بهابادحضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ نشست شورای اداری شهرستان بهاباد باحضور عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، وجمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری بهاباد برگزار و  آخرین اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات اولین سفر استاندار به شهرستان بهاباد، برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد در حوزه شهرستان بهاباد و همچنین مسائل و مشکلات واحدهای اقتصادی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.  
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد بر پیگیری مسائل تا حصول نتیجه نهایی تأکید نمود و گفت: اگر بخواهید مسائل و مشکلات شهرستان حل شود و زحمات به ثمر برسد، نیازمند پیگیری مجدانه است و لذا اگر یک درصد از پیگیری فاصله بگیرید، مشکلات حل نمی شود.
 سيدمسعود عظيمی در این جلسه که تمام مصوبات سفر استاندار به شهرستان مورد بررسی قرار گرفت گفت: از تعداد 60 مصوبه مربوط به اولین سفر استاندار یزد به شهرستان بهاباد 15 مصوبه به نوعی یا انجام نشده بود یا نیمه تمام بود و 45 مصوبه دیگر نیز از پیشرفت خیلی خوبی برخوردار بودند.  
 وی در مورد مسائلی که نیاز به طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان داشت گفت: 90 درصد مشکلات معدنی و صنعتی شهرستان را در استان پیگیری کنیم؛ هفت مورد از مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مطرح شده، در جلسه تخصصی استان پیگیری خواهد شد.
 عظيمی باتوجه به مشکلات خدمات رسانی شهرداری بهاباد گفت: رفع بسیاری از مشکلات نیازمند تصمیمات فرابخشی است که این موضوع باید به صورت ویژه پیگیری شود.
وی تأکید کرد: باتوجه به اینکه بخشداران با مردم ارتباط مستقیم دارند، باید نسبت به مسائل فنی توجیه باشند تا مشکلات مناطق محروم حل شود.
 معاون اقتصادی استاندار باتوجه به برخی پروژه ها و عدم سرمایه گذاری و اقدام توسط سرمایه گذار مربوطه: در صورتی که یک سرمایه گذار بتواند پروژه ای را در شهرستان بهاباد با پیشرفت 50 درصدی اجرا کند آماده هرگونه همکاری هستیم.
عظیمی به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان یزد اشاره نمود گفت: امیدواریم سفری که در پیش است، پروژه های مورد نیاز شهرستان به تصویب برسد تا یک توسعه همه جانبه شهرستان بهاباد را داشته باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات