مشکلات مدارک هویتی شرکت کنندگان یزدی به سرعت رفع می‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: هیچ یک از شرکت کنندگان انتخابات یزد تاکنون مشکل اسناد هویتی نداشتند و تمام مشکلات احتمالی مدارک هویتی شرکت کنندگان در انتخابات به سرعت رفع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی مکرمی مدیرکل ثبت احوال استان یزد ظهر امروز جمعه یازدهم اسفندماه در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حتما باید در شناسنامه‌های قدیم کد ملی درج شده باشد، بیان کرد: علاوه بر شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، گذرنامه و گواهینامه هم قابل قبول است.

وی تصریح کرد: تا این ساعت خوشبختانه مشکلی گزارش نشده و فردی را نداشتیم که نتواند به دلیل مشکلات ثبتی رای خود را به صندوق بیندازد.

مدیرکل ثبت احوال استان یزد خاطرنشان کرد: تمام شعب اداره کل ثبت احوال استان یزد تا پایان زمان رای گیری در حال فعالیت هستند که به روند انتخابات و رفع مشکلات احتمالی کمک کنند.
مکرمی ادامه داد: افرادی که مشکلی در زمینه شناسنامه، یا کارت ملی دارند و نتوانند در رای‌گیری شرکت داشته باشند، با مراجعه به ثبت احوال می‌توانند مشکل خود را برطرف کرده و در این عرصه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: خوشبختانه روند انتخابات به خوبی در حال انجام است و مردم استان یزد مشارکت خوبی تا به الان داشتند و امیدواریم امروز شاهد حماسه سازی دیگری از مردم در این عرصه باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات