استاندار یزد:

مشارکت انتخاباتی مردم یزد در ردیف استان های سرآمد کشور قرار دارد / تعامل و عزمی راسخ محور گره گشایی از مسائل پیش رو

استاندار یزد با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: بر اساس آمار یزد، جزو استان های سرآمد کشور به لحاظ درصد مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، جشن حماسه آفرینی و پیروزی مردم شریف شهرستان‌های میبد و تفت با حضور استاندار یزد در محل مصلی حضرت آیت الله اعرافی میبد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم، حضور گسترده مردم در انتخابات، علی رغم تخریب ها و شبهه افکنی های دشمنان به ویژه در استان یزد و شهرستان های تفت و میبد را ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: بر اساس آمار یزد، جزو استان های سرآمد کشور به لحاظ درصد مشارکت مردم در انتخابات است.
 
مهران فاطمی با اشاره به رقابت پرشور نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه تفت و میبد و حضور نامزدها در جشن حماسه حضور، گفت: رقابت‌های انتخاباتی دیروز، جای خود را به رفاقت داده و امروز همه باید با همدلی و همزبانی و با عزمی راسخ، مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و حل کنیم.
 
وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه تفت و میبد در بسیاری از دوره های مجلس، نماینده ای موثر داشته است، یادآورشد: مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده اسبق مردم تفت و میبد در مجلس، الگویی برای نمایندگی در تراز مردم و انقلاب اسلامی شناخته می شود.
 
استاندار یزد در ادامه با اشاره به رای اعتماد مجدد مردم تفت و میبد به سید جلیل میرمحمدی، گفت: ایشان در طول مدت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، به صورت عالمانه، مومنانه و مجدانه مسائل اساسی استان و شهرستان های تفت و میبد را تا حصول نتیجه، پیگیری کرده‌اند.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی را نماینده‌ای در تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایشان حقیقتا فردی انقلابی هستند که در جای مناسب، انتقاد و در زمان نیاز حمایت های لازم را انجام می‌دهند.
 
وی با اشاره به تعامل مناسبی که برای حل مسائل کشور، استان و حوزه انتخابیه شکل گرفته است، عنوان کرد: یقینا 4 سال پیش رو همراه با تحول، امید، نشاط، بالندگی و سرزندگی شهرستان های پر افتخار و پر ظرفیت تفت و میبد خواهد بود.
 
استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه همه ما یک کل واحد به نام استان دارالعباده و دارلعلم یزد هستیم، خاطرنشان کرد: استان یزد همواره در سپهر و تارک این مملکت به خوبی درخشیده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات