استاندار یزد:

مجلس قوی در کنار دولت قوی ساخت ایران قوی را رقم میزند/ مواضع انقلابی و تاثیرگذاری کم نظیر دکتر جوکار در مجلس

استاندار یزد گفت: تشکیل مجلس قوی در کنار دولت قوی منجر به ساخت ایران قوی و خدمت به آحاد مردم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، گردهمایی یاران صالح برای یزد ماندگار (حامیان نماینده منتخب شهرستان های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی) با حضور استاندار یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این گردهمایی مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم استان در انتخابات را اتفاقی بزرگی دانست و اظهار کرد: قرارگیری استان یزد در بین استان های با بیشترین نرخ مشارکت در کشور اقدامی بی‌نظیر و قابل تقدیر بود.
 
مهران فاطمی با اشاره به انتخاب فردی خدوم، انقلابی، مجاهد، فعال و تاثیرگذار از سوی مردم در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن گفت: دکتر محمد صالح جوکار در طول سالیان متمادی مسائل استان یزد را بسیار عالمانه، مجاهدانه و مومنانه دنبال کردند.
 
وی به پیگیری‌های مجدانه نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مسئله آب استان اشاره و تصریح کرد: پیشنهاد تامین منابع مالی این ابر پروژه از محل معادن و نیز پیگیری های مستمر و دلسوزانه ایشان در کنار مسئولین استان منجر به موافقت با اجرای این پروژه شد.
 
استاندار یزد در ادامه از اعاده حقوق معدنی مردم استان به عنوان یکی دیگر از خدمات ارزشمند دکتر محمد صالح جوکار نام برد و گفت: به واسطه پیگیری های مکرر ایشان طی یک سال حدود 500 میلیارد تومان حقوق دولتی مردم، به استان بازگشت.
 
وی با بیان اینکه نماینده یزد و اشکذر در مجلس مطالبات مردم استان را دلسوزانه و به طور دقیق دنبال می‌کنند، عنوان کرد: مواضع انقلابی و در مسیر امامین انقلاب اسلامی و نیز ضریب تاثیرگذاری دکتر محمد صالح جوکار در مجلس کم نظیر و قابل ملاحظه است.
 
فاطمی ریاست دکتر جوکار در کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی برای ۴ سال متوالی را به واسطه همت والای ایشان دانست و افزود: قانون مترقی انتخابات و دیگر قوانین مورد تمجید رهبر معظم انقلاب در حوزه های خانواده، جمعیت و فرزنداوری با تلاش و تاثیرگذاری ایشان رقم خورد.  
 
وی در ادامه با اظهار امیدواری نسبت به ایفای نقش مجلس دوازدهم و نیز افزایش تعاملات نماینده یزد و اشکذر در مجلس در راستای حل مسائل و مشکلات استان، عنوان کرد: یقینا تشکیل مجلس قوی در کنار دولت قوی منجر به ساخت ایران قوی و خدمت به آحاد مردم خواهد شد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش پایانی سخنان خود از مردم استان برای حضور با شکوه و حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان یک جنگ تمام عیار با بدخواهان ملت قدردانی کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات