لزوم معرفی و تببین بیشتر ابعاد شخصیتی امامزاده جعفر (ع)

استاندار یزد بر برنامه ریزی جهت معرفی و تببین بیشتر ابعاد شخصیتی امامزاده جعفر (ع) تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، جمعی از خادمین و دغدغه مندان آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) به منظور هم اندیشی در خصوص برنامه های بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم دیدار و گفتگو کردند.

 
استاندار یزد در این دیدار، با اشاره به لزوم معرفی و تبیین بیشتر ابعاد شخصیتی امامزاده جعفر (ع) اظهار کرد: در هماهنگی با دبیرخانه حسینیه ایران، اجتماع هیئت های مذهبی یزد در روز ششم محرم و با تمرکز بر تبیین ابعاد شخصیتی امامزاده جعفر برگزار شود.
 
مهران فاطمی در همین راستا ادامه داد: صبح روز ششم محرم، سالروز رحلت امامزاده جعفر (ع) نشست دو ساعته تبیین شخصیت ایشان با حضور گروه های شاخص تاثیرگذار جامعه و مدیران برگزار شود.
 
وی در ادامه تصریح گرد: بلافاصله پس از عید غدیر فعالیت های تبیینی در صداوسیما، تریبون نماز جمعه و فضای شهری در راستای آماده‌سازی ذهن مردم برای برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت امامزاده جعفر در روز ششم محرم آغاز شود.  
 
استاندار یزد عنوان کرد: در راستای برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسمی باشکوه و در تراز شخصیت امامزاده جعفر (ع) ستادی متشکل از نماینده استانداری، شهرداری، صداوسیما و تولیت امامزاده و سایر افراد دخیل تشکیل شود.
 
فاطمی در پایان با تاکید بر تشکیل کارگروه ساماندهی آستان امامزاده جعفر ذیل ستادهای استان، خاطرنشان کرد: در این کارگروه مسائل مربوط به آستان از جمله طرح توسعه مجموعه پیگیری و برای آن برنامه ریزی خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات