قرآن؛ معجزه بزرگ خاتم الانبیا و نقشه راه سعادت بشر/ ضرورت تلاش برای رفع مهجوریت قرآن

استاندار یزد با بیان اینکه قرآن کریم معجزه جاوید پیامبر اعظم(ص) و نقشه راه سعادت بشر است گفت: قرآن محبوب القلب همه مسلمان و به ویژه مردم استان یزد است و در تمام ایام سال جلسات قرآن خانگی در استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد در آیینی با حضور مهران فاطمی؛ استاندار یزد و جمعی از مردم و مسئولین در محل تالار مرکزی امام حسین (ع) یزد افتتاح شد.
 
استاندار یزد در حاشیه این آیین، با بیان اینکه قرآن کریم معجزه جاوید پیامبر اعظم(ص) و نقشه راه سعادت بشر است گفت: قرآن محبوب القلب همه مسلمان و به ویژه مردم استان یزد است و در تمام ایام سال جلسات قرآن خانگی در استان برگزار می شود.
 
فاطمی با اشاره به فعالیت بسیار خوب مجموعه ها و تشکل های قرآنی استان، خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت به نوعی ویترین محصولات قرآنی و فرهنگی و فعالیت موسسات قرآنی است.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت امسال پیش از حلول ماه مبارک رمضان، در استان یزد برپا شده است، افزود: امسال یزد به عنوان اولین استان اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده و امیدواریم مردم با حضور در این نمایشگاه از محصولات متنوع و خدمات ارزشمند آن بهره ببرند.
 
استاندار یزد در پایان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: امیدوارم ما مسئولین و همه خادمین قرآن بتوانیم قرآن را روز به روز در متن زندگی خود جاری کنیم و قرآن در جامعه، زندگی و مدیریت ما مهجور نباشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات