فعالیت همه شعب سیار و ثابت أخذ رأی استان یزد در رأس ساعت ۸ صبح

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از فعالیت همه شعب أخذ رأی استان یزد در ساعت مقرر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  محمد حسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد جمعه ۱۱ اسفند در استودیو شماره ۲ رادیو یزد در محل استانداری، گفت: امسال احراز هویت رأی دهندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت برخط انجام می شود بر این اساس تمهیدات زیادی در طول مدت‌ ۲۰۰ روز از شروع فرآیند انتخابات صورت گرفت.

پارسائیان با اشاره به اینکه شعب أخذ رأی در استان یزد از ساعت ۸ صبح امروز فعال بودند ، عنوان کرد: راس ساعت ۸ صبح تمام شعب آماده أخذ رأی بودند و نکته حائز اهمیت این است که همه شعب در استان یزد راس ساعت مقرر فعال شدند.

وی در ادامه افزود: برای اینکه ارتباط برخط و پایدار در شعب شکل بگیرند به فرآیندهای زیادی اعم از شبکه، دریافت رمز و عملکرد صحیح سخت افزار و ‌... مرتبط است تا رأس ساعت مقرر همه شعب ثابت و سیار استان فعال شوند که خوشبختانه استان یزد عملکرد خوبی داشت.

پارسائیان با اشاره به بارش برف و باران در شب و روزهای گذشته، اظهارداشت: به علت بارش های برف و باران در شب گذشته نگرانی هایی به جهت راه های دسترسی به ويژه در روستاها وجود داشت که با همت راهداری استان یزد برای استقرار صندوق های رأی در محل شعب مشکلی ایجاد نشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ضمن خداقوت به مسئولان و عوامل شعب اخذ رأی در استان، گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر در استان برای برگزاری انتخابات پر شور فعال هستند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات