معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي استاندار:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد "محمد علي طالبي" در جمع هنرمندان سينماي جوان استان كه در انجمن سینمای جوان استان برگزار شد، گفت: بر خود لازم دانستم از نزديك وضعيت انجمن سينماي جوانان استان را مشاهده كنم و به نوعي با هنرمندان اين انجمن و روند فعاليت آنان آشنا شوم.
وي با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه عکس توسط انجمن سینمای جوانان اظهار داشت: براي سينما گران جوان ما در استان شرايط خوبي فراهم شده و صميميت و حس مشترك و مشاركت را در اجراي يك برنامه خوب مشاهده ميكنيم و اين امر گوياي اين است كه فعاليت هاي  انجمن به نوعی از این امر حکایت می کند.
طالبي وظيفه خود و مسولين دانست كه بهترين شرايط را براي فعاليت انجمن های فرهنگي و هنری در استان فراهم كنند تا جوانان هنرمند بدون داشتن مشكل و دغدغه مكان مناسب، در استان فعاليت نمايند.
اين مقام مسئول به ضرورت درخشش بيشتر هنرمندان استان اشاره کرد وگفت: قطعا فراهم كردن امكانات و زمينه هاي فرهنگي در درخشش هنرمندان استان موثر است.
گفتنی است محمد علی طالبي نقش انجمن ها و هنرمندان را در فعاليت هاي فرهنگي استان موثر دانست و از پيگيري و مكاتبات لازم جهت حل مشكلات مربوط به مکان انجمن سينماي جوانان استان خبر داد.