معاون اقتصادی استاندار یزد:

فرمانداران یزد پیگیر پخت نان کامل در شهرستان‌ها باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: فرمانداران یزد پیگیر پخت نان کامل در شهرستان‌ها باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان، اظهار کرد: فرمانداران در تمامی شهرستان‌ها، متولی اصلی آرد و نان هستند و اختیارات کامل در مورد چرخه آرد و نان را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: فرمانداران با توجه به استقبال عمومی مردم و در راستای حفظ سلامت شهروندان، تولید نان کامل در شهرستان‌ها را پیگیری کنند.

وی گفت: اکنون سهمیه‌ای به نانوایان بر اساس نان پخته شده و تحویلی صورت می‌گیرد و هیچکس در کشور و استان دخل و تصرفی در کاهش یا افرایش این سهمیه خارج از ضوابط را ندارد.

شاه‌حسینی تاکید کرد: طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان یکی از طرح‌های مهم دولت است که با هدف شفافیت ایجاد شده و شفافیت موضوعی نیست که دولتی به آن تمایل داشته و دولتی نداشته باشد، بلکه اصلی ترین مسیر برای رفع فسادهای احتمالی است.

وی اظهار کرد: هر نانوا که اعتقاد بر کسر سهمیه غیرمنصفانه دارد، می‌توانند مراجعه کنند تا با بررسی سامانه نانینو علت کسر سهمیه مشخص شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در مورد نانوايی‌های پدافندی در استان یزد خاطرنشان کرد: در هر شهرستانی چند نانوايی به عنوان پدافندی مشخص شد تا در مواقعی مانند قطع گاز بتوانند نان مورد نياز مردم را با سوخت جايگزين تامين کنند.

شاه‌حسینی یادآور شد: جلسات حوزه گندم و آرد را به صورت مداوم برگزار و تصمیمات لازم اخذ می‌شود گرفتیم و این تصمیمات نیز همه دستگاه‌های اجرایی و قضائی ایستادند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات