استاندار یزد:

شورای آموزش و پرورش، شورای تربیت قوه عاقله کشور است/تهیه دستورکارهایی با نگاه بلند و تحولی در حوزه آموزش و پرورش

استاندار یزد با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش؛ شورای تربیت قوه عاقله کشور است گفت: هزینه در حوزه آموزش و پرورش، نوعی سرمایه گذاری بوده و مسائل این حوزه با جدیت و نگاه ویژه ای پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار برگزار و مسائل این حوزه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به رسالت سنگین آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده و توسعه و پیشرفت کشور گفت: هزینه در حوزه آموزش و پرورش، نوعی سرمایه گذاری بوده و مسائل این حوزه با جدیت و نگاه ویژه ای پیگیری می شود.
 
فاطمی در ادامه با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش؛ شورای تربیت قوه عاقله کشور است خاطرنشان کرد: مصوبات این شورا لازم الاجراست و در صورت عدم امکان اجرای برخی از آن ها، باید دلایل متقنی برای آن وجود داشته باشد.
 
وی برگزاری ماهانه دو نشست شورای آموزش و پرورش را موید جایگاه این حوزه از منظر مجموعه مدیریتی استان دانست و افزود: دستورکارهای مورد بررسی در نشست، باید با نگاه بلند و تحولی تهیه و مصوبات تا حصول نتیجه، دنبال شود.
 
استاندار یزد در ادامه به موضوعات مطرح شده در خصوص برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم به میزبانی یزد اشاره و تصریح کرد: باید تمهیدات لازم در راستای برگزاری این رویداد دانش آموزی؛ به بهترین شکل ممکن اندیشیده شود.
 
فاطمی یکی از رویکردهای مورد پیگیری در استان را تبدیل یزد به کانون برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته، استان یزد جزء چند استان نخست به لحاظ تعداد برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی قرار گرفت.
 
وی «جشنواره بین المللی قصه گویی»، «جشنواره بین المللی تئاتر کودک» و «مسابقات بین المللی بدمینتون» را از جمله رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ دانست و تصریح کرد: یکی از دستاوردهای برگزاری رویدهای ملی و بین المللی، معرفی یزد و تقویت بخش گردشگری استان است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات