سید عبدالمجید قائم محمدی در نشست روابط عمومی فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان ابرکوه:ذلت امروز استکبار جهانی از برکت صدور انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سید عبدالمجید قائم محمدی در پایان نشست روابط عمومی  فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخی از خصوصیات دولت نهم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) گفت: قرار گرفتن دولت در مسیر واقعی انقلاب، انطباق شعارها و اهداف دولت با مبانی انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، مردمی بودن و پایبندی به ارزشهای دینی از جمله ویژگی های دولت نهم بشمار می رود.
وی با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دولت نهم افزود: حمایت اخیر مقام معظم رهبری از ریاست جمهوری بار دیگر از ولایت محوری و حرکت در مسیر خدمت به مردم و آرمانهای بلند امام راحل(ره) توسط دولت نهم خبر می دهد.
رئیس روابط عمومی استانداری ادامه داد: اما متاسفانه به رغم این مواضع شفاف مقام معظم رهبری، برخی با به راه اندازی جریانات تبلیغاتی خود و با سوء استفاده از فضای آزادی ایجاد شده در دوران فعالیت دولت نهم، اقدام به شایعه پراکنی های منفی، انتشار اخبار ناامید کننده و کتمان کردن اقدامات و دستاوردهای بزرگ دولت می کنند.
وی با بیان این که در چنین شرایطی وظیفه دستگاه های فرهنگی و اطلاع رسانی، رسانه ها و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در انعکاس کامل دستاوردهای مهم دولت نهم در همه عرصه ها بیش از پیش نمایان می شود اظهار داشت: اين مهم، تنها در ساية برنامه ريزي، تدبير و همت همه دست اندرکاران این عرصه محقق مي گردد.
قائم محمدی با تاکید بر جایگاه روابط عمومی ها و تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در خصوص اهمیت اطلاع رسانی درباره اقدامات بزرگ صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی به برگزاری پنجمین نشست روابط عمومی فرمانداری و ادارات شهرستان ها در ابرکوه اشاره کرد و افزود: ارائه آموزش های لازم، انعکاس و تبادل نظرات، انتقال تجربیات و مطلع شدن از مشکلات موجود و برنامه ریزی در جهت رفع آنها از جمله اقداماتی است که در این نشست ها صورت می پذیرد که این مسئله می تواند در رشد و تعالی هرچه بیشتر ادارات روابط عمومی موثر باشد.
مشاور استاندار با اشاره به در پیش بودن سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به برکات فراوان معنوی و مادی استقرار نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: استقلال، آزادی و عزتی که امروز ایران اسلامی در سراسر جهان به دست آورده است از برکات مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود. وی افزود: امروز گامهای مهم و بزرگی در جهت رشد و تعالی کشور برداشته شده که همگی با بهره گیری از توان جوانان همین مرز و بوم و متخصصان متعهد داخلی صورت گرفته است.
قائم محمدی تاکید کرد: ذلت امروز استکبار جهانی از برکت صدور انقلاب اسلامی است.
وی در پایان با ابراز انزجار از سکوت جوامع بشری در برابر جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی خواستار واکنش جدی کشورهای اسلامی به این جنایات شد.
شایان ذکر است در نشست روابط عمومی فرمانداری و ادارات شهرستان ابرکوه که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد در خصوص موارد گوناگون در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.