همزمان با سراسر کشور؛

زنگ احسان و نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه «فجر دانش» استان یزد نواخته شد

در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار، زنگ احسان و نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه فجر دانش نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در آیینی با حضور آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد و مهران فاطمی؛ استاندار، زنگ احسان و نیکوکاری به صورت نمادین در مدرسه فجر دانش نواخته شد.
 
استاندار یزد در این مراسم، با تقدیر از دست اندرکاران این آیین، کادر و دانش آموزان مدرسه فجر دانش اظهار کرد: از مجموعه سازمان دانش آموزی، اداره کل آموزش و پرورش استان و مجموعه کمیته امداد امام خمینی برای برنامه‌ریزی این مراسم قدردانی می‌کنم.
 
مهران فاطمی با اشاره به اهمیت مسئله کمک و رسیدگی به نیازمندان و ایتام، تصریح کرد: توجه امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام نسبت به نیازمندان، نشان‌دهنده اهمیت مسئله رسیدگی به ایتام و فقرا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی همچنین با تشکر ویژه از تمامی اعضای برگزاری انتخابات که عمدتاً از بدنه مجموعه آموزش و پرورش استان بودند، یادآور شد: بیش از ۹ هزار نفر از معلمان فرهنگیان استان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشارکت داشتند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات