استاندار یزد:

رسیدگی به مطالبات جوانان در اولویت قرار دارد/ زمینه سازی برای تحقق برنامه های ورزش و جوانان

استاندار یزد با اشاره به جایگاه و نقش کلیدی جوانان در توسعه و پیشرفت کشورها، گفت: توجه به جوانان و رسیدگی به مسائل و مطالبات این قشر؛ از اولویت های مهم تیم مدیریتی استان محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان برگزار و در جریان آن در خصوص مسائل و برنامه های مربوط به حوزه جوانان گفت و گو و تبادل نظر شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به جایگاه و نقش کلیدی جوانان در توسعه و پیشرفت کشورها، گفت: توجه به جوانان و رسیدگی به مسائل و مطالبات این قشر؛ از اولویت های مهم تیم مدیریتی استان محسوب می شود.
 
وی در ادامه به رویکردهای جدید و تحول آفرین معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به ویژه در خصوص خانه های جوان اشاره و خاطرنشان کرد: استان یزد همراهی و حمایت های لازم جهت تحقق اهداف و برنامه های حوزه جوانان را خواهد داشت.
 
فاطمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهارکرد: در پرتو پویایی موجود در این مجموعه، برنامه های حوزه ورزش و جوانان روز به روز تکمیل، عمیق تر و فاخر می شود.
 
استاندار یزد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون به میزبانی استان یزد را یکی از برنامه های فاخر این حوزه دانست و افزود: با وجود امکانات محدود استان ها به لحاظ زیرساختی، اما این برنامه بسیار خوب و در تراز استان برگزار شد.
 
وی در بخش پایانی نشست به اهمیت قرارگیری حوزه جوانان در کانون توجه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی اشاره و پیشنهاداتی در این خصوص ارائه کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات