راه‌اندازی سامانه نظرسنجی عملکرد کارمندان دولت توسط مردم در یزد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، به اهمیت رسانه در وضعیت کنونی اشاره کرد و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و راه‌اندازی سامانه نماد را از جمله برنامه‌های انجام شده همزمان با هفته دولت در استان یزد دانست.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد به نقل از خبرگزاری فارس ، محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در گفت و گویی اظهار کرد:‌ ارتباط مدیران با خبرنگاران و بلعکس از جمله عوامل پیشبرنده اهداف و برنامه‌های نظام است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گرفته شود.

وی افزود:‌ خبرنگاران به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسئولان نقش موثری در ارائه خدمات کارآمد و به موقع ایفا می‌کنند و اگر این امر به درستی و کامل انجام نشود مشکلات و دغدغه های مختلفی ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار یزد در خصوص اولویت‌های رسانه‌ای نیز گفت:‌ مدیران باید به واسطه حقله‌های میانی که رسانه‌ها هستند به مردم گزارش دهند و در همچنین اصحاب رسانه هم باید با گزارش‌های تحلیلی منطقی و کارشناسی مدیران را در جریان مسائل کف جامعه قرار دهند.

پارسائیان در ادامه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی را از جمله مهمترین مأموریت مدیریت توسعه‌ای در استان یزد دانست و بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت امسال سامانه «نماد» به منظور شنیدن صدای مردم در استان یزد راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد:‌ سامانه نماد فرصت مناسبی برای ثبت شکایات، پیشنهادات است که انتظار داریم این مهم توسط اصحاب رسانه به صورت گسترده بین اقشار مختلف اطلاع رسانی شود.

پارسائیان با بیان این‌که استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی، سامانه نظرسنجی مردمی نسبت به عملکرد کارکنان استانداری از هفته جاری راه‌اندازی می‌شود، گفت: در طرح نظرسنجی مردمی ورودی هر کدام از دفاتر استانداری کیوآردی نصب شده و شهروندان می‌توانند بعد از مراجعه به واحدهای مختلف استانداری کیوآردکد نصب شده را گوشی همراه اسکن کرده و با ورود به سامانه نظرسنجی به مسئول آن واحد یا کارمند مد نظر امتیاز دهند.

معاون استاندار یزد گفت:‌ پایان هر ماه امتیازات بررسی می‌شوند و کارمندانی که بیشترین و کمترین رضایت  از سوی مردم کسب کردند معرفی خواهند شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات