معاون اقتصادی استاندار یزد:

دهکده لجستیک در یزد ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از ایجاد دهکده لجستیک در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در جلسه‌ای با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: مکان‌های پیشنهادی احداث مرکز لجستیک اردکان تأیید و گام‌های مؤثر و عملیاتی برای تسریع در راه‌اندازی مرکز لجستیک این شهرستان تعریف شد.

وی با تأکید بر اهمیت مراکز لجستیک به‌عنوان محرک‌های توسعه و ترانزیت کشور، گفت: این جلسه با مرور اقدامات اجرایی احداث دهکده لجستیک یزد جهت پیشبرد هرچه سریع‌تر این مرکز و تأیید مکان‌های پیشنهادی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: دهکده لجستیکی محلی است که برای مدیریت فعالیت‌های مربوط به انتقال کالا ساخته می‌شود و علاوه بر برخورداری از زیرساخت های لازم، می تواند نیازهای خدماتی را نیز برای انجام فعالیت‌های حمل و نقلی تامین کند.

شاه‌حسینی همچنین ضمن دیدار با مدیرعامل کاشی سنتی زینیا  و شنیدن مشکلات آن، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این صنعت اتخاذ نمود.

همچنین در ادامه، جلسه‌ای به منظور تسهیل در روند احداث اولین شهرک صنعتی غیر دولتی با سرمایه گذاری خارجی کشور، در یزد برگزار شد.

وی در این خصوص اظهار کرد: امیداست با همراهی و حمایت از احداث این شهرک، بتوانیم گام دیگری در راستای تحقق سند یزدنوین و استقرار صنایع دانش بنیان و محیط زیستی برداریم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات