استاندار یزد در «جشن حضور» مطرح کرد؛

خلق حماسه ای ماندگار و مردمی در انتخابات/ با همتی جهادی، اقدامات خرابکارانه دشمن نقش بر آب شد/ قدردانی از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات

استاندار یزد در با اشاره به دشواری‌های برگزاری یک انتخابات امن، سالم، رقابتی و همراه با مشارکت بالا گفت: یکی از اقدامات خرابکارانه دشمن در این مسیر، حمله به شبکه گازرسانی استان با هدف تعطیلی ادارات، مدارس، صنایع و متعاقبا نارضایتی مردم بود که با همت جهادی، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «جشن بزرگ حضور» به پاس خلق حماسه ماندگار مردم دارالعباده یزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار یزد و جمع کثیری از مردم و مسئولین استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم؛ با تقدیر از ملت بزرگ ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم با بصیرت و مهربان استان یزد نیز علی رغم تبلیغات سوء دشمنان با حضور خود در انتخابات حماسه آفرینی کردند.
 
مهران فاطمی در ادامه از تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان یزد که با حضور در عرصه انتخابات و قرارگیری در معرض انتخاب مردم باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی شدند، قدردانی کرد.
 
استاندار یزد با اشاره به تلاش‌های ۴ ساله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گفت: بدون تردید هر چهار نماینده استان در ۴ سال گذشته حداکثر سعی و تلاش خود را برای تاثیرگذاری در استان و حوزه انتخابیه خود و پیگیری امور مردم، انجام دادند.
 
وی با بیان اینکه فرایند انتخابات در استان با همکاری بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی اجرا شده است، تصریح کرد: قدردان اعضای ستاد انتخابات استان، معاونت سیاسی استانداری، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، فرمانداران، بخشداران، مجموعه سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی برای بیش از ۲۰۰ روز تلاش در راستای مدیریت فرایند انتخابات هستیم.
 
فاطمی با اشاره به دشواری‌های برگزاری یک انتخابات امن، سالم، رقابتی و همراه با مشارکت بالا گفت: یکی از اقدامات خرابکارانه دشمن در این مسیر، حمله به شبکه گازرسانی استان با هدف تعطیلی ادارات، مدارس، صنایع و متعاقبا نارضایتی مردم بود که با همت جهادی، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.
 
وی در پایان ضمن تبریک به منتخبین مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای محمدصالح جوکار از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن، سیدجلیل میرمحمدی از حوزه تفت و میبد، محمدرضا صباغیان از حوزه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مروست و مصطفی پور دهقان از حوزه اردکان، آرزوی موفقیت کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات