حماسه باشکوه مردم بصیر استان و کشور و حضور در پای صندوق‌های رای/ خشم دشمن از این حضور

استاندار یزد از مردم خواست علیرغم وجود گلایه مندی ها و برای اقتدار ملی و عدم جسارت بیشتر دشمن در وضع تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران، در زمان باقیمانده تا پایان مهلت اخذ رای نسبت به انجام این تکلیف شرعی و ملی اقدام کنند.

بهره گیری از فرصت باقیمانده برای ناامیدی دشمن

حماسه باشکوه مردم بصیر استان و کشور و حضور در پای صندوق‌های رای/ خشم دشمن از این حضور

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در استدیو خبر ساعت 20 شبکه یزد حضور یافت و به تبیین اهمین حضور در انتخابات پرداخت.

استاندار یزد در این برنامه، با اشاره به حماسه باشکوه مردم بصیر استان و کشور و حضور در پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی امنیتی، انتظامی و نظامی در استان در راستای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت بالا تلاش کردند.
 
مهران فاطمی در ادامه انتخابات را به مثابه مسابقه فینال جام جهانی دانست و تصریح کرد: یک طرف این رویداد؛ ملت بزرگ ایران و طرف مقابل؛ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.  
 
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان کشور خواهد شد، گفت: دشمنانی که برای عدم پیشرفت و جلوگیری از شادی و نشاط و بالندگی مردم ایران در حادثه تروریستی کرمان به دختر گوشوار قلبی کاپشن صورتی هم رحم نکردند با مشارکت مردم در انتخابات خشمگین خواهند شد.
 
استاندار یزد در ادامه از مردم استان خواست علیرغم وجود گلایه مندی ها و برای اقتدار ملی و عدم جسارت بیشتر دشمن در وضع تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران، در زمان باقیمانده تا پایان مهلت اخذ رای نسبت به انجام این تکلیف شرعی و ملی اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه حاکم شدن ناامنی در کشور باعث حل مشکلات نخواهد شد، عنوان کرد: بدون تردید تنها در سایه امنیت در کشور و مشارکت در تشکیل مجلسی قوی، مشکلات مردم قابل حل خواهد بود.
 
فاطمی با اشاره به ۴ هزار شهید استان یزد اظهار داشت: مردم استان برای پاسداری از خون شهدا و برای عزت ایران، اعتقادات و پرچم مقدس کشور مانند همیشه با حضور پرشور در انتخابات حماسه آفرینی کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به آغاز فرایند شمارش آرا توسط ستاد انتخابات استان به محض پایان مهلت رای گیری، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با مجموعه صدا و سیما به تناوب و در ساعات مشخص شمارش آرا به سمع و نظر مردم استان خواهد رسید.
 
استاندار یزد در پایان با اشاره به اقدام ارزشمند مجموعه صدا و سیما در برگزاری مناظره‌های انتخاباتی در راستای انتخاب آگاهانه مردم، گفت: برای اولین بار در این انتخابات فرصت های برابر، عادلانه و ارزان تر برای تمامی نامزدها از سوی رسانه ملی ایجاد شد که اقدامی اثرگذار و قابل تقدیر است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات