معاون اقتصادی استانداری یزد:

جلب ۲۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری خارجی در سال گذشته

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از جلب 200 درصدی سرمایه‌ خارجی به بخش‌های مختلف اقتصادی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانداری یزد‌ اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی کشورمان در قالب ایران اکسپو تا 12 اردیبهشت‌ماه برپا شده و استان یزد از این ظرفیت برای عرضه توانمندی‌های صادراتی خود بهره گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا ظرفیت‌های صادراتی استان در حوزه‌های نساجی، کاشی و سرامیک و صنایع‌دستی در معرض دید گذاشته شود.

وی گفت: غرفه استان یزد در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 در سالن شماره 41 مرکز نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.
شاه‌حسینی افزود: ما سعی کردیم در این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان را در ابعاد مختلف برای بازدیدکنندگان به‌ویژه برقراری تعامل و ارتباط با تجار بین‌المللی در معرض دید بگذاریم و علاقه‌مندان می‌توانند از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرده و بیش از گذشته با ظرفیت‌های صادراتی استان یزد آشنا شوند.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت توانستیم ۲۰۰ درصد نسبت به سال‌های قبل در جلب سرمایه‌گذار خارجی موفق باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد  در ادامه رویکرد حضور استان یزد در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را بدین شرح اعلام کرد: برپایی  غرفه توانمندی‌های استان با تأکید بر سرمایه‌گذاری در حلقه‌های زنجیره‌های راهبردی ارزش، حمایت و معرفی شرکت‌های صادرکننده استان جهت برپایی غرفه در سالن‌های تخصصی و معرفی محصولات خود، برگزاری تور بازدید از نمایشگاه و انتقال تجربه برای بازرگانان جوان استان و برپایی پاویون تخصصی در حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط استان در سالن محصولات شیمیایی و پتروشیمی.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات