استاندار یزد مطرح کرد؛

تلاش ۱۴ هزار نفری برای برگزاری انتخابات امن و پرشور در استان/ تقدیر از تلاش تمامی دست اندرکاران برگزاری و مخابره انتخابات

استاندار یزد با بیان اینکه امروز شاهد یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین انتخابات طول تاریخ جمهوری اسلامی بوده‌ایم، گفت: این رویداد عظیم در کمال امنیت، سلامت و مشارکت مردم و با تلاش بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، فراجا بسیج و سپاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد با حضور در ویژه برنامه رادیویی انتخاب استان یزد حضور یافت و از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

استاندار یزد در این برنامه با اشاره به مشارکت پرشور مردم استان و کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در حقیقت امروز هر آنچه از ملت ایران دیدیم زیبایی، وحدت، همدلی، انسجام ملی، بصیرت و عشق به وطن و اسلام بود.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه امروز شاهد یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین انتخابات طول تاریخ جمهوری اسلامی بوده‌ایم، گفت: این رویداد عظیم در کمال امنیت، سلامت و مشارکت مردم و با تلاش بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، فراجا بسیج و سپاه برگزار شد.
 
وی با تقدیر از تلاش‌های تمامی رسانه ها به ویژه مجموعه صداوسیمای مرکز یزد در راستای تحقق انتخاب آگاهانه مردم استان، تصریح کرد: اقدامات صدا و سیما به معنای واقعی جهاد تبیین بود و تمامی رسانه‌های استان از جمله مطبوعات، خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی نیز باعث رونق بیشتر انتخابات شدند.
 
استاندار یزد در پایان بار دیگر از مردم استان که تا این لحظه فرصت شرکت در انتخابات را نیافته‌اند خواست در این ساعات پایانی با حضور در شعب اخذ رای بر سرنوشت خویش و مقدرات ۴ سال آینده کشور مشارکت کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات