معاون هماهنگي و امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار:

تغييرات صنعتي، مالي و مديريتي در واحدهاي توليدي ضروری است

معاون هماهنگي و امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد اظهار داشت: براي رفع مشكلات و معوقات بانكي لازم است واحدهاي توليدي تغييرات صنعتي، مالي و مديريتي را به‌سرعت در دستور كار قرار دهند كه با مشكلات بيشتري مواجه نشوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست بررسی سه شرکت کاشی شیرکوه، کاشی کویر و فراورده‌های نسوز پارس با حضور معاون هماهنگي و امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین استان روز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه در محل استانداري يزد برگزار شد.
«سيد علي عزالديني» در این جلسه گفت: بانک‌ها، شرکت‌های برق و گاز و اداره تأمین اجتماعي استان يزد تاكنون با واحدهاي توليدي كه بدهی‌های سنگين دارند، همکاری‌های مطلوبی داشته‌اند.
وی گفت: برخي از مشكلات و بدهی‌هایی كه براي واحدهاي توليدي به وجود می‌آید به دليل بی‌توجهی‌های برخي مديران واحدهاي توليدي است و بايد تلاش شود از این روز لازم است مباحث كارشناسي در واحدها پیاده‌سازی شود و مديريت مالي، اداري و فني در واحدهاي توليدي از هم تفكيك شود.
عزالدینی با تأکید بر اينكه پرونده معاملاتي واحدهای توليدي بايد شفاف شود، افزود: با كمك نمايندگان مردم استان يزد در مجلس شوراي اسلامي سعي می‌کنیم مشكلات اين واحدهای توليدي را تا حد ممكن كاهش دهيم.
 

JAkjsehgsbtdjsi 1.JPG JAkjsehgsbtdjsi 2.JPG JAkjsehgsbtdjsi 3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات