استاندار یزد در آیین افتتاح همزمان 14 پروژه حوزه آموزش و پرورش استان، مطرح کرد؛

تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی صنایع یزد در حوزه آموزش و پرورش، اقدامی الگویی در کشور

استاندار یزد، تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی صنایع استان برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش را اقدامی الگویی در کشور دانست و گفت: به زودی در مراسمی با حضور مقامات عالی کشور، از صنعتگران خیر استان تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، آیین افتتاح 14 پروژه حوزه آموزش و پرورش استان با حضور استاندار یزد، نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در محل مدرسه خیری افلاطونیان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های هفته دولت حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی مصوب سفر اول رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: طی سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز مصوب شد از محل مولدسازی اموال مازاد دولتی هزار میلیارد تومان جهت تکمیل مدارس خیری استان اختصاص داده شود.  

وی با اشاره به بررسی برخی از مدارس خیرسازی در کمیسیون مولدسازی اموال مازاد دولتی، خاطرنشان کرد: به محض تصویب و فروش این املاک ارزشمند تمامی منابع مالی حاصل از آن به استان باز خواهد گشت و به صورت کامل در پروژه‌های خیری و نیمه خیری هزینه خواهد شد.  

دکتر فاطمی با اشاره به تعهد ۲۵۰۰ میلیارد تومانی صنایع استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه آموزش و پرورش گفت: این اتفاق بزرگ با عنایت ویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و طی جلسات فشرده با خیران و صنعتگران محقق شد.  

وی از تعهد صنعتگران استان برای تکمیل مدارس خیری به عنوان یک اتفاق الگویی در حوزه خیرسازی کشور یاد کرد.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امری مهم‌تر از تعلیم و تربیت در استان وجود ندارد، تصریح کرد: مهم‌ترین ثروت استان یزد، همین جوانان و نوجوانان هستند و عزت، افتخار و بالندگی یزد مرهون مردمان آن است.  

وی ادامه داد: شرافت یزد به واسطه شرافت همه انسان‌های مومن و خیراندیشانی همچون جناب افلاطونیان و افلاطونیان‌ها است.  

دکتر فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش‌های نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش و همچنین از مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل سازمان نوسازی مدارس و به طور خاص از مجمع خیرین مدرسه ساز، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات