تردد در ورودی های استان افزایشی و در خروج‌ها کاهشی است/ایجاد ۵۵ نوروزگاه در سطح جاده‌ها

<محمد جواد‌ابوالحسینی> جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر در نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه نهمین جلسه کارگروه کاهش تصادفات نوروزی گفت: میزان ورودی های استان بر اساس میزان آمار تردد شمارها در مبادی ورودی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا دوم فروردین ۷ درصد افزایش و میزان خروجی ها ۵ درصد کاهش پیدا کرده است که نوید بخش افزایش مسافر در استان است‌.

آمار تصادفات برون شهری منجر به فوت از آغاز طرح سفر های نوروزی یعنی از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز گذشته یعنی اول فرودین ماه ۴۲ درصد کاهش پیدا کرده است و همچنین تصادفات درون شهری نیز تقریبا ۵۰ درصد کاهشی بوده است.

۵۵ نوروزگاه با همت فرمانداری های شهرستان و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی در سطح محور استان برپا شده است تا مسافرین که مسیر طولانی را تا رسیدن به مقصد هدف خود دارند در این نورزگاها استراحت کوتاهی جهت رفع خستگی داشته باشند تا خدایی نکرده در طول مسیر به دلیل خواب آلودگی دچار حادثه ای نشوند.

نهمین جلسه کارگروه کاهش تصادفات نوروزی ۱۴۰۳ پیش از ظهر امروز مورخ دوم فرودین ماه با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران در محل دفتر معاونت عمرانی به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات