تداوم برگزاری نشست های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان

مدیرکل روابط عمومی استانداری از برگزاری ادامه نشست های خبری شهرستانی استاندار پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی استانداری، "علی صالحی" با اعلام این خبر افزود: در ماه مبارک رمضان 7 نشست خبری ویژه، به تفکیک برای خبرنگاران شهرستانهای تفت، اشکذر، اردکان، میبد، بافق، مهریز و مروست برگزار گردید. وی افزود: این نشست های خبری برای سایر شهرستانهایی که هنوز نشست های آنان برگزار نشده برای پس از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی گردیده و به زودی از سر گرفته خواهد شد.

 صالحی با اشاره به برخی انتقادها در خصوص تقدم و تاخر در برگزاری نشست های خبری شهرستانی گفت: از آنجا که برگزاری این نشست ها صرفا فرصتی برای پاسخ به سئوالات و شبهات خبرنگاران هر شهرستان است لذا تقدم و تاخر در برگزاری این نشست ها تفاوتی در اصل موضوع ندارد و این نشست ها با توجه به هماهنگی با فرمانداری هر شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی استانداری ادامه داد: شرایط برگزاری نشست ها برای تمامی شهرستانها یکسان بوده و خبرنگاران همه شهرستانها بر اساس پروتکل تعریف شده زمان کافی برای دریافت پاسخ های خویش را در حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی خواهند یافت.

وی تاکید است: نشست خبری استانی استاندار یزد نیز با حضور نمایندگان خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری و محلی، پایگاههای خبری و فعالین خبری در فضای مجازی در پایان برگزاری نشست های خبری تمامی شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

یادآور می شود نشست خبری خبرنگاران شهرستانهای بهاباد، خاتم، ابرکوه و زارچ در آینده نزدیک به صورت جداگانه با حضور استاندار یزد و مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد.  ​​​​​​​

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات