استاندار یزد مطرح کرد؛

تداوم «مکتب خدمت» دولت سیزدهم با حضور حداکثری مردم در انتخابات/ تبدیل یزد به کارگاه عمرانی؛ با اجرای پروژه‌های متعدد در سه سال اخیر/ میدان خدمت مدیران دولت سیزدهم به اندازه جغرافیای ایران است

استاندار یزد با اشاره به ارائه «مکتب خدمت» در دولت سیزدهم، گفت: حضور مردم بصیر استان در انتخابات ریاست جمهوری باعث تداوم این مکتب در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان (عج) یزد با حضور استاندار، نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم، ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: عید قربان نماد گذشت انسان برای پیمودن راه خداوند، حقیقت و خدمت بوده و هر خدمتی به واسطه از خود گذشتگی و تلاش عده‌ای از خدمتگزاران انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته در دولت سیزدهم یک «مکتب خدمت» ارائه شد، گفت: مکتبی که در آن برای خدمت به مردم و پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی و شهیدان تلاش شبانه روزی انجام می‌شود و میدان خدمت مدیران به اندازه جغرافیای ایران است.

مهران فاطمی این مکتب خدمت را در گام دوم انقلاب اسلامی راهگشا دانست و تصریح کرد: تداوم این مکتب باعث گشایش بن‌بست‌ها و مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، بین المللی، علم و فناوری، فرهنگ و هنر و... خواهد شد.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: در «مکتب خدمت» یک مسئول و خادم در برابر خداوند اخلاص، در برابر ولی امر اطاعت محض و در برابر مردم صداقت و خدمت بی‌منت خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه یزد، در مشارکت انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با بصیرت و معرفت استان در انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور حداکثری خود باعث تداوم مکتب خدمت شوند.

فاطمی در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار یزد و تمامی خادمان مردم در بدنه خدوم شهرداری و دست اندرکاران این پروژه قدردانی کرد و گفت: طی سه سال گذشته پروژه‌های ارزشمندی در یزد اجرا و حقیقتا شهر به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات