تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی در فرمانداری‌ها ممنوع است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: هرگونه تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی و طرف‌داران نامزدها در محل فرمانداری‌ها ممنوع است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در مصاحبه با استودیو شماره 2 رادیو یزد اظهار داشت: به لطف خدا روند برگزاری انتخابات های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یزد در تمامی شهرستان‌ها آرام، مناسب و بدون هرگونه چالش و اشکال و تخلفی است که منجر به خدشه در سلامت انتخابات شود.
 وی بیان کرد: هرگونه تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی و طرف‌داران نامزدها در محل فرمانداری‌ها ممنوع است و به‌هیچ‌عنوان نباید اقدام به آن کنند؛ بلکه نمایندگانی که از قبل معرفی شدند و حکم و ابلاغ برای آنها صادر شده‌ در فرایند تجمیع و شمارش آرا حضور دارند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد بیان کرد: نکته دیگر آن است که از یکی دو ساعت به پایان انتخابات، برخی افراد نسبت به پیش‌بینی احتمالی انتخابات گمانه‌زنی کرده و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند درحالی‌که پیش‌بینی نتایج قبل از پایان شمارش و اعلام رسمی جرم است و اگر کسی این آمار را قبل از شمارش اعلام کند جرم است.
شاه‌حسینی گفت: هر گونه تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی، هواداران و … برای کسب اطلاع در مورد نتیجه انتخابات در مقابل فرمانداری‌ها ممنوع است و فقط نمایندگانی که از قبل معرفی شده‌اند و معرفی آنها منجر به صدور حکم و ابلاغ و صدور معرفی‌نامه کتبی برای آنها شده در فرایند تجمیع آرا حضور دارند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد ادامه داد: فرمانداران یزد، مهریز، اردکان و تفت به‌عنوان مراکز انتخابیه پس از تجمیع نتایج انتخابات را اعلام می‌کنند.
وی عنوان کرد: پس از انتخابات نیز راه‌اندازی کارناوال شادی و کاری که منجر به لطمه به آرامش مردم باشد، ممنوع است.
شاه‌حسینی گفت: افرادی که به شعب مراجعه دارند و اقدام به تبلیغ به نفع یا علیه نامزدی کنند مأموران انتظامی وظیفه دارند آنها را هدایت کنند و در صورت اصرار به مراجع قضایی تحویل می‌شوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات