تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، بمناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،متن این پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه یادآور تاسیس تشکیلات مهم و موثر در انقلاب اسلامی بنام سپاه پاسدران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ بوده که مصداق بارز آیه شریفه وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ است.

بی شک امروزه، آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که توانسته بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی باشد که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به همه سبزپوشان جان برکف و خانواده‌های معززشان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات