استاندار یزد:

بهسازی و ساماندهی گلزار شهدا تسریع شود/ پیگیری جدی مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان

استاندار یزد از پیگیری های جدی استان جهت تسریع در بهسازی و ساماندهی گلزار شهدا و مسائل مربوط به مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در دیدار مدیرکل و شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با استاندار یزد گزارش عملکرد این مجموعه در سال 1402 و رویکردهای مورد پیگیری در سال 1403 تشریح شد.
 
استاندار یزد در این نشست، خدمت به خانواده معظم شهدا را از بزرگترین افتخارات دانست و اظهار کرد: در دین اسلام بر خدمت به مردم تاکید فراوانی شده و بر همین اساس خدمت به خانواده معظم شهیدان از ارزش دوچندانی برخوردار است.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه شهدا هنگام شهادت در بسیاری از مسائل با خداوند معامله می‌کنند، گفت: یکی از این معامله‌های شهیدان با پروردگار همچون امیر المومنین و سید الشهدا (ع) دل کندن از خانواده و فرزندان است.
 
وی در ادامه خدمت به شهدا و خانواده‌های معظم شهیدان را عرصه امتحانی بزرگ برای انسان‌ها برشمرد و تصریح کرد: شهدا از شافعین روز محشر هستند؛ لذا خدمتگزاری به این قشر جامعه توفیق و افتخار بزرگی است.  
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ساماندهی و ایجاد یادمان شهدا و همچنین تسریع در پیگیری جدی مسئله زمین و مسکن خانواده معظم شهیدان تاکید کرد.
 
فاطمی با تاکید بر تسریع ساماندهی و پیگیری مسائل مربوط به گلزار شهدا گفت: طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) «تربت پاک شهیدان، تا قیامت‌ مزار عاشقان، عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود».
 
استاندار یزد در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برای جانبازان و مجروحین حادثه تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: تا ابد مدیون شهدا و خدمتگزاری خانواده شهیدان هستیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات