استاندار یزد مطرح کرد؛

بهره برداری از بلوار «آیت الله ابوترابی» پس از دو دهه انتظار/ اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر یزد طی سه سال اخیر مدیریت شهری/ اقدام ارزشمند شورای شهر در نامگذاری معابر و میادین به نام شخصیت‌های برجسته یزد/ پیگیری احداث بوستان محله قاسم آباد در دستور کار مجموعه استان و شهرداری یزد

استاندار یزد با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی فراوان در سطح شهر یزد طی سه سال اخیر مدیریت شهری، گفت: خوشبختانه یزد به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و در هر محله شاهد اجرای پروژه‌های تحولی هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیین بهره برداری از بلوار «آیت الله میرزا حسن ابوترابی(ره)» با اعتباری بالغ بر 3700 میلیارد ریال و پس از «23 سال» انتظار با حضور استاندار یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این آیین، ضمن تقدیر از مجموعه شورای شهر و شهرداری یزد برای اتمام پروژه بلوار آیت الله ابوترابی پس از دو دهه انتظار مردم این منطقه، اظهار کرد: این پروژه ارزشمند در یک اقدام جهادی با هزینه ۳۷۰ میلیارد تومان در ایام عید غدیر به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی فراوان در سطح شهر یزد طی سه سال اخیر، گفت: در پرتو برنامه‌ریزی‌های شورای شهر ششم و عزم مجموعه شهرداری، یزد به یک کارگاه بزرگ عمرانی و خدمت رسانی به مردم تبدیل شده و در هر محله شاهد اقدامات ارزشمند تحولی هستیم.
 
مهران فاطمی در ادامه از کمیته نامگذاری شورای ششم شهر یزد برای نامگذاری این بلوار به نام شخصیت بزرگ دینی، عالم و مجتهد مردمی، متواضع و ساده زیست شهر «مرحوم آیت الله میرزا حسن ابوترابی» قدردانی کرد.
 
استاندار یزد در پایان با اشاره به مطالبه مردم محله قاسم آباد برای احداث یک بوستان و تفرجگاه خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری‌های مجموعه استان و شهرداری برای تحقق این مطالبه، اخذ مجوز گسترش زمین و تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه در دستور کار قرار دارد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات